Og nu fik jeg så set det sidste afsnit. Virkelig en forrygende og tilfredsstillende afslutning. Tænkt at det er slut. Det har været en fantastisk rejse og selvom at jeg nok har brug for at få den lidt på afstand først, så tror jeg at jeg vil kalde "Breaking Bad" for den samlet set bedste serie jeg har set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det er i hvert fald en af de serier man stadig vil snakke om, om 10, 20 år som en af de store. Fantastisk serie, der holdte et rigtig højt niveau hele vejen.
Fantastisk! Den kan uden tvivl leve op til de andre sæsoner. Om det er den bedste, det ved jeg ikke. Sæson 4 foretrækker jeg måske nok stadig med et mulehår, men der er bestemt også mange skelsættende øjeblikke i sæson 5.
#91 Muldgraver 11 år siden
#92 weebs 11 år siden
#93 MMB 11 år siden
Engelske Netflix.
#94 Muldgraver 11 år siden
Ok, tak :)
#95 Ispep 11 år siden
#96 Kruse 11 år siden
Okay, scratch that. Jeg forvirrede mig selv.
Og nu fik jeg så set det sidste afsnit. Virkelig en forrygende og tilfredsstillende afslutning. Tænkt at det er slut. Det har været en fantastisk rejse og selvom at jeg nok har brug for at få den lidt på afstand først, så tror jeg at jeg vil kalde "Breaking Bad" for den samlet set bedste serie jeg har set.
#97 Giraffen 11 år siden
#98 Snaden 11 år siden
Nå...Hvad skal man så gå i gang med? Boardwalk Empire?
#99 MMB 11 år siden
Fantastisk! Den kan uden tvivl leve op til de andre sæsoner. Om det er den bedste, det ved jeg ikke. Sæson 4 foretrækker jeg måske nok stadig med et mulehår, men der er bestemt også mange skelsættende øjeblikke i sæson 5.
#100 MMB 11 år siden
Ja, det er et godt bud. Alternativer af nuværende serier:
Game of Thrones
The Walking Dead
Mad Men
Sons of Anarchy
Homeland