Sæson 5 vender tilbage i aften, og der er derfor ikke mange afsnit tilbage af serien over dem alle. Jeg kan næppe være den eneste, som glæder sig som et lille barn til juleaften, så jeg tænkte, at det var en idé at oprette en tråd, hvor vi løbende kan kommentere de sidste 8 afsnit af serien. Første afsnit af anden del af sæson 5 (aka afsnit 9) vises i nat. Afsnittene kan i øvrigt ses på Netflix UK, efter de er blevet vist i USA, så i morgen tidlig bør det første afsnit være tilgængeligt for os.
Jeg gør sæsonen færdig i aften. Mangler to afsnit. Så jeg venter i spænding. Troede ellers niveauet ville falde, men NEJ :0
Jeg har jo allerede forklaret, at det ikke var tilfældet. :P Togscenen i sæson 5 afsnit 5 (tror jeg nok, det er) er fx mere storslået end noget andet, serien før har vist. Fantastisk godt skruet sammen!
Glæder mig fuldstændig sindsygt! Så afsnit 8 tilbage i februar, så dette halve år har været ret langt.
En bruger på Youtube havde denne teori om hvad der kommer til at ske, glæder mig til at se om det bliver aktuelt;
"if you look at the symbolism in the show you can see what happens next. in episode 2 season one, crazy 8 peels the crust off the bread, after walter kills him, walt starts to peel off the crust on his bread. after walt killed gus, walt starts driving the same car as gus. after walt kills someone he develops the same habits as that person. in episode one on walts bday, skyler makes him bacon laid out as "51", in beginning of season 5 walt makes his bacon say "52"...........walt kills skyler"
Nej, jeg har holdt mig væk fra alt, der hedder teasers, trailers, synopser og konspirationsteorier, og det har på mærkværdigvis gået ret smertefrit. Det er trods alt snart et år siden, jeg så afsnit 8 af sæson 5.
#1 MMB 11 år siden
Hvem er ellers ved at dø af spænding? :D
#2 Ispep 11 år siden
#3 palooka 11 år siden
#4 MMB 11 år siden
Jeg har jo allerede forklaret, at det ikke var tilfældet. :P Togscenen i sæson 5 afsnit 5 (tror jeg nok, det er) er fx mere storslået end noget andet, serien før har vist. Fantastisk godt skruet sammen!
#5 Ispep 11 år siden
Togscenen var ren kunst. Og gode referencer til Jasse James.
#6 Mikkel Abel 11 år siden
En bruger på Youtube havde denne teori om hvad der kommer til at ske, glæder mig til at se om det bliver aktuelt;
#7 Pécuchet 11 år siden
Jeg ved ikke hvor meget, man bør tolke ud fra Shelleys digt, men mesterligt, det er det! :)
#8 MMB 11 år siden
#9 Pécuchet 11 år siden
#10 MMB 11 år siden
Jeg ved ikke, hvilket digt der bliver brugt i teaseren, så det kan jeg (heldigvis) ikke svare dig på. :)