Gravatar

#81 weebs 11 år siden

Det er vel også Breaking Bad's største problem - ujævn pacing?
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#82 Geekalot 11 år siden

bare der slår Dexter !!!!
Gravatar

#83 palooka 11 år siden

Tror godt vi kan tillade os at sætte forventninger lidt højere end det :D
Gravatar

#84 LittleMy 11 år siden

T.Tvinter-fan (74) skrev:
LittleMy (71) skrev:
Jeg håber bare vi ikke får endnu et "flue" afsnit. ;)
Hehe, don't get me wrong, det er altid interessant og godt skruet sammen, men jeg var da glad for at jeg bare kunne se hurtigt videre på Netflix og ikke skulle vente en hel uge på en mere... Well, givende episode.

Jeg spurgte mig selv, hvad jeg nu skulle gøre når BB er slut. Men så kom jeg i tanke om, at tredje sæson af Sherlock er lige på trapperne. Man må erstatte en afhængighed med en anden. ;)
Du forstod nok ikke budskabet bag "flue"-afsnittet, det var en fantastisk episode med mening bag. Også hvor kan man se de sidste episoder er det den engelske eller amerikanske Netflix?

Hov hov, bare fordi det ikke var mit favorit afsnit, betyder det vel ikke at jeg ikke forstod det. Hver sin smag. :)
Gravatar

#85 palooka 11 år siden

Sidder pt. og nyder stjernen til Ozymandias episoden. For pokker hvor er det smukt at kigge på.
Gravatar

#86 MMB 11 år siden

Fanboys *facepalm*
Gravatar

#87 Kruse 11 år siden

Suk....Ja, det er desværre sådan IMDb fungerer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#88 squid delicious 11 år siden

Så er anmeldelserne af Felina ude. Der lader til at vi har et fedt afsnit i vente :-)

Jeg tror ikke jeg er mentalt til stede nogen steder, før jeg får den forpulede afsluting. Så kan jeg endelig vende tilbage til virkeligheden.
"Do you smell it?....That's the smell of Bastards."
Gravatar

#89 palooka 11 år siden

Jep, yderst tilfredsstillende afslutning
Gravatar

#90 MMB 11 år siden

Ja, jeg er heller ikke utilfreds. :)

Skriv ny kommentar: