Jeg håber bare vi ikke får endnu et "flue" afsnit. ;) Hehe, don't get me wrong, det er altid interessant og godt skruet sammen, men jeg var da glad for at jeg bare kunne se hurtigt videre på Netflix og ikke skulle vente en hel uge på en mere... Well, givende episode.
Jeg spurgte mig selv, hvad jeg nu skulle gøre når BB er slut. Men så kom jeg i tanke om, at tredje sæson af Sherlock er lige på trapperne. Man må erstatte en afhængighed med en anden. ;)
Du forstod nok ikke budskabet bag "flue"-afsnittet, det var en fantastisk episode med mening bag. Også hvor kan man se de sidste episoder er det den engelske eller amerikanske Netflix?
Hov hov, bare fordi det ikke var mit favorit afsnit, betyder det vel ikke at jeg ikke forstod det. Hver sin smag. :)
#81 weebs 11 år siden
#82 Geekalot 11 år siden
#83 palooka 11 år siden
#84 LittleMy 11 år siden
Hov hov, bare fordi det ikke var mit favorit afsnit, betyder det vel ikke at jeg ikke forstod det. Hver sin smag. :)
#85 palooka 11 år siden
#86 MMB 11 år siden
#87 Kruse 11 år siden
#88 squid delicious 11 år siden
Jeg tror ikke jeg er mentalt til stede nogen steder, før jeg får den forpulede afsluting. Så kan jeg endelig vende tilbage til virkeligheden.
#89 palooka 11 år siden
#90 MMB 11 år siden