Gravatar

#21 Snaden 11 år siden

Du kan sætte teksten i spoilerboks ;)

Spoiler!
Gravatar

#22 Ispep 11 år siden

Det ved jeg skam godt. Min pc ville det blot ikke.
Gravatar

#23 MMB 11 år siden

Uha, spændende afsnit. Det startede godt nok lidt sløvt, og det er bestemt ikke et af de mest mindeværdige afsnit, men de sidste minutter var ufatteligt spændende. Det var dog bestemt en værdig sæsonstart.
Gravatar

#24 Snaden 11 år siden

Ja, det må man sige.

“If that’s true (pause); if you don’t know who I am (pause); then maybe your best course (pause); would be to tread lightly.” - ...Hahaha Han er så badass!!
Gravatar

#25 Mikkel Abel 11 år siden

Rigtig god sæsonstart! Starten var totalt fed; "Hello Carol"

Fedt at Walt og Hank allerede har konfronteret hinanden(mere eller mindre). Troede ikke det ville komme så tidligt, men på den anden side er det jo kun otte afsnit der er tilbage.. Nu glæder jeg mig bare sindsygt til at se hvordan det spiller sig ud og hvordan det ender med Walt der har skæg og hår, kører rundt med en bazooka, det nedlagte hus osv. osv. Og ikke mindst hvordan Jesse kommer til at folde sig ud! :)

Det var hårdt at vente i et halvt år(et år for andre), men det bliver endnu hårdere at vente en uge hver gang, når man ved det er så tæt på. :o
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#26 DarkLight 11 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#27 Mikkel Abel 11 år siden

DarkLight (26) skrev:
10 things we learned from S05E09

Sejt!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#28 DarkLight 11 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#29 Muldgraver 11 år siden

Nogen der ved, hvornår man kan forvente seriens afslutning på dansk Netflix?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#30 MMB 11 år siden

Nå, hvad synes I så om afsnit 10? Jeg var personligt ikke helt oppe at ringe, selvom afsnittet bestemt havde sine momenter.

Skriv ny kommentar: