Gravatar

#31 Kruse 11 år siden

Jeg har det nogenlunde på samme måde. Meget af det der skete i afsnittet var handlinger, samtaler og konfrontationer som var nødt til at ske, for at plottet for alvor kan komme videre, så mon ikke at der allerede i næste afsnit sker mere dramatiske ting?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#32 MMB 11 år siden

Kruse (31) skrev:
Jeg har det nogenlunde på samme måde. Meget af det der skete i afsnittet var handlinger, samtaler og konfrontationer som var nødt til at ske, for at plottet for alvor kan komme videre, så mon ikke at der allerede i næste afsnit sker mere dramatiske ting?

Jo, det både tror og håber jeg, du har ret i. :)
Gravatar

#33 didriksen86 11 år siden

Man kan se afsnitterne gratis på amctv.com eller hvad det nu hedder. Man kan så bare bruge den der chrome plugin der tillader dig se ting fra det amerikanske marked.. :)
Gravatar

#34 Mikkel Abel 11 år siden

Enig med jer andre. Det var ikke en voldsomt spændende episode, men den føltes helt sikkert nødvendig for at sætte skub i tingene og lige få sat på plads hvordan Skylar, Hank og Marie reagerede på den store afsløring. Og med slutningen i tankerne, er jeg sikker på næste episode bliver rigtig god.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#35 Muldgraver 11 år siden

didriksen86 skrev:
Man kan så bare bruge den der chrome plugin der tillader dig se ting fra det amerikanske marked.. :)

Vil du (eller en anden) uddybe dette?
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#36 didriksen86 11 år siden

Media hint hedder den. :)
Gravatar

#37 Muldgraver 11 år siden

Takker.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#38 Kruse 11 år siden

Shit is going down :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#39 MMB 11 år siden

Hold da helt op, ja.
Gravatar

#40 Mikkel Abel 11 år siden

Vanvittigt fedt afsnit!

Står helt klart som en af de bedre episoder i min bog.
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: