Wow.. De 45 minutter fløj hurtigt af sted. Hjerteskærende afsnit, hvor jeg sad med åben mund og gåsehud fra start til slut. Uden sammenligning den stærkeste episode jeg indtil nu har set - måske af alle serier.
Fuldstændigt fantastisk afsnit! Vil gå så langt at sige det var noget af det beste BB har leveret overhovedet.
Der var mange hjerteskærende øjeblikke og jeg fik sgu gåsehud flere gange.
Hank og Gomez' død, Walter Jr. får sandheden, Walter og Skylar slår næsten hinanden ihjel og Walter smider alle kort på bordet og er klar til at nakke Skylar. I én episode!? Vanvittigt. Og blvier spændende med Jesse!
Og så får Walt brændt de allersidste broer mellem ham og Jesse, ved at fortælle ham sandheden om Janes død. Rimelig koldt gjort :)
MikkelAbel (64) skrev:
Walter smider alle kort på bordet og er klar til at nakke Skylar.
Jeg er nu ret sikker på, at han ikke har nogen som helst planer om at nakke Skylar. Han vidste at politiet formenligt hørte med, så han fjernede al skylden fra Skylar, og fik det til at fremstå som at hun næsten ingen viden havde om hans foretagen, og grunden til at hun ikke gik til politiet før, var fordi at hun frygtede for sit og familiens liv.
Jeg synes det fremgik tydeligt på både Skylars og Walts ansigt, at det var det der foregik. Walt tager det fulde ansvar for at sikre sin familie, og det indser Skylar i den telefonsamtale.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#65 Det har du da nok fuldstændig ret i. Mærkeligt, det strejfede overhovedet ikke min tankegang da jeg så det, men nu du siger det og jeg tænker tilbage virker det da fuldstændig indlysende! :)
Udemærket episode. I kølvandet på sidste uges vanvittige episode var tempoet måske en anelse langsomt, hvilket også var lidt overraskende i forhold til det trods alt var anden sidste episode. Slutningen på afsnittet var virkelig fed og glæder mig sindsygt til at få en (forhåbentlig) genial afslutning på sidste afsnit.
Virkelig dejligt og trist der kun er én episode tilbage.
#61 palooka 11 år siden
#62 Kruse 11 år siden
#63 Giraffen 11 år siden
#64 Mikkel Abel 11 år siden
Der var mange hjerteskærende øjeblikke og jeg fik sgu gåsehud flere gange.
#65 Kruse 11 år siden
Jeg er nu ret sikker på, at han ikke har nogen som helst planer om at nakke Skylar. Han vidste at politiet formenligt hørte med, så han fjernede al skylden fra Skylar, og fik det til at fremstå som at hun næsten ingen viden havde om hans foretagen, og grunden til at hun ikke gik til politiet før, var fordi at hun frygtede for sit og familiens liv.
Jeg synes det fremgik tydeligt på både Skylars og Walts ansigt, at det var det der foregik. Walt tager det fulde ansvar for at sikre sin familie, og det indser Skylar i den telefonsamtale.
#66 Mikkel Abel 11 år siden
#67 Snaden 11 år siden
#68 Giraffen 11 år siden
#69 MMB 11 år siden
#70 Mikkel Abel 11 år siden
Virkelig dejligt og trist der kun er én episode tilbage.