Gravatar

#71 LittleMy 11 år siden

Jeg håber bare vi ikke får endnu et "flue" afsnit. ;)
Hehe, don't get me wrong, det er altid interessant og godt skruet sammen, men jeg var da glad for at jeg bare kunne se hurtigt videre på Netflix og ikke skulle vente en hel uge på en mere... Well, givende episode.

Jeg spurgte mig selv, hvad jeg nu skulle gøre når BB er slut. Men så kom jeg i tanke om, at tredje sæson af Sherlock er lige på trapperne. Man må erstatte en afhængighed med en anden. ;)
Gravatar

#72 Mikkel Abel 11 år siden

Arh, jeg tvivler på allersidste afsnit bliver et "Flue"-afsnit. :p
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#73 LittleMy 11 år siden

Haha, ja okay jeg formulerede mig vist ikke ordentligt. Jeg mente heller ikke det allersidste. Det ville sgu være lidt en cliffhanger at slutte et fem sæsoners show på. ;D
Gravatar

#74 T.Tvinter-fan 11 år siden

LittleMy (71) skrev:
Jeg håber bare vi ikke får endnu et "flue" afsnit. ;)
Hehe, don't get me wrong, det er altid interessant og godt skruet sammen, men jeg var da glad for at jeg bare kunne se hurtigt videre på Netflix og ikke skulle vente en hel uge på en mere... Well, givende episode.

Jeg spurgte mig selv, hvad jeg nu skulle gøre når BB er slut. Men så kom jeg i tanke om, at tredje sæson af Sherlock er lige på trapperne. Man må erstatte en afhængighed med en anden. ;)
Du forstod nok ikke budskabet bag "flue"-afsnittet, det var en fantastisk episode med mening bag. Også hvor kan man se de sidste episoder er det den engelske eller amerikanske Netflix?
Gravatar

#75 Mikkel Abel 11 år siden

T.Tvinter-fan (74) skrev:
Du forstod nok ikke budskabet bag "flue"-afsnittet, det var en fantastisk episode med mening bag. Også hvor kan man se de sidste episoder er det den engelske eller amerikanske Netflix?

Jeg forstår udemærket symbolikken i Flue-episoden og jeg synes den var røvkedelig. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor meget symbolik den viste omkring Walts mentale tilstand, det var stadigvæk 50 minutter med Walt der jagter en flue. Røvsygt.
Gravatar

#76 Ispep 11 år siden

Jeg synes også flue-afsnittet var for langt. Det er næsten umuligt ikke at fange pointen med scenen.
Gravatar

#77 Lord Beef Jerky 11 år siden

Jeg kunne godt lide det, men jeg er også ret sej.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#78 Kruse 11 år siden

#75: Don't feed the troll!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#79 Mikkel Abel 11 år siden

Kruse (78) skrev:
Don't feed the troll!

Lidt aktivitet skader vel ikke!
Gravatar

#80 Lord Beef Jerky 11 år siden

Det finder vi i hvert fald snart ud af.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: