#121 19 år siden

119: Jeg er fuldstændig E9. De studerende skalda ikke glane tv, de skal læse. Eksempel: Min far gav mig i min studietid et huslejetilskud, så længe jeg ikke havde tv. Det har sgu givet mange ekstra timer med studiebøgerne. Ved godt, at det lyder forkælet, men det er vel ikke anderledes end at betale sine øglers kørekort, hvis de ikke smøger den. Under alle omstændigheder virkede det, ellers havde jeg ikke haft viljestyrke til ikke at købe et husalter, dét er sikkert ;-)

Nu ved jeg godt, at det er naivt at tro, at den almindelige studerende ikke glor tv, fordi det er bedre for deres uddannelse at læse. Men så skal de da heller ikke have særforplejning.

Mener i øvrigt, atd det er lige så naivt at tro, at en licenssænking til de studerende skulle få væsentligt flere til at betale. Enten er man betaler, eller også er man ikke. Selv er jeg ikke, jf #32 og 117.
Gravatar

#122 jessup 19 år siden

Jeg gentager - vi skal betale over skatten.
This is just until June
Gravatar

#123 filmz-herskegut 19 år siden

Synes nu at det er en væsentlig ting at tage i mængde, jeg har selv boet på kolleige, og hvis der er tv i fælles arealet, så skal alle betale licens.. det er alligevel 200kr om måneden ekstra du skal af med, det er MANGE penge for en alm studerende.

i Norge hvor de også har licenstv, skal de studerende betale mindre i licens end alm brugere.. det er da fra min, og nok også mange andres synsvinkel den bedste løsning.

Det er da fint at få tilskud til ens husleje, men synes sgu det er vigtigt at man følger med i hvad der sker i verden, og det gør man nu engang bedst hvis man kan se tv.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

#124 19 år siden

122: Nix, brugerbetaling på alle kanaler med frit valg til at sammensætte egen pakke! :-)

(Min pakke skule bestå af alle Discoverys kanaler + National Geographic. That's it)
Gravatar

#125 filmz-Bruce 19 år siden

#124 Jep! Så skal jeg have Discovery, History og HBO. Som det er nu, nægter jeg at betale, fordi jeg skal købe 30 skodkanaler ekstra og filmkanaler som sender "The Rundown" og Owen Wilson film døgnet rundt.

Men snart kan man vel købe dem over nettet og trække dem ned via bredbånd.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#126 filmz-herskegut 19 år siden

Hvis bare verden var sådan :)

Tror desværre der går noget tid endnu, før sådan noget er en realitet.. når jeg kigger på de 30 kanaler jeg har, er det kun 5-6 af dem som jeg ser, resten er bare bras, som alligevel ikke er værd at spilde tiden på.

Ville gerne selv kunne samsætte min egen pakke, bare 10 kanaler, så skulle jeg nok få 100% mere ud af det, end jeg gør nu ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#127 gi-jones 19 år siden

#123: Vi er jo allesammen enige i at reglerne er tåbelige og uretfærdige som de er nu. Men jeg vil sgu ikke skrive under på at de skal gøres endnu mere komplicerede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#128 filmz-lbw 19 år siden

#120 HBO & HD! Damn, det lyder mere sexet end Pitt & Jolie.

I WANT A GREEN CARD!
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#129 jessup 19 år siden

Jeg kunne godt nøjes med Comedy Central - BBC Prime,World,2, Film - FilmFour og dens afarter - DR1, DR2. Så ville jeg være tilfreds og gerne betale 150 kr. om måneden.
This is just until June

#130 19 år siden

129: Det er vist ikke muligt, efter som du i forvejen skal betale næsten 200 for DR's og TV2's kanaler alene :-)

Skriv ny kommentar: