For at gøre en lang historie kort, anbefaler jeg dig at læse bogen "Hvorfor djævel/magnet?" af Niller Holst (Karen Thisteds fætter på moderens side), der netop kommer ind på fugt kontra lemminger, i det omfang man stadig er plaget af den slags. (Hø hø) Men se lyst på det, du har næsten en hel uge foran dig, og du har jo købt ind til det.
Mvh Brevkassen
P.S.: lykke til med den nye trillebør, den er flot. Tak for billederne.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Dit meningsløse hærværk nede ved boldbanerne er ved at gå os på nerverne.. Gider du ikke godt snart at lade være?? Det ender med at jeg må tage en snak med din far, og så får du helt sikkert øretæver! Jeg gav dig gerne selv en ordentlig omgang stryg, men som du ved mangler jeg begge arme, så det bliver lidt svært, ik? Stop mens legen er god, ellers er det slut med sødmælk i det store!
Mvh Brevkassen - og Jørgen Eges ven Lars
Du er ude på et regulært sidespor af dimensioner. Dér hvor jeg ser din deroute starte, er da du droppede dansen, og sagde farvel til den (faktisk imponerende) samling af platter fra 40erne du lagde inde med. Du skal på ret kurs: 1) Spis din morgenmad op, levn kun juice 2) Byg en lille mand af ståltråd 3) Bliv ved med dine perfekte Jes Dorph imitationer (de er guld stadigvæk) 4) Urin har aldrig gjort børn til små specialarbejdere! og 5) Send den plante tilbage til Tor Nørtranders - tror godt du ved han savner den, og det er jo ikke din mere
Ja, så skal du bare se! Held og lykke
Mvh Brevkassen
Dick Turpin sagde engang "Hvor lagde jeg de strømper?" og det synes jeg du burde lytte lidt til. Jeg tror ikke du er klar over at gær faktisk er farligt, men det er altså derfor du ikke længere lugter af harpiks. Kan du bruge det til noget og giver det mening for dig? Hvis svaret er nej, så synes jeg ærligt talt, og nu er vi ærlige her, at du skal sælge Fiat´en og begynde at se dig om efter de der små stykker skinke de havde dengang ovre i Brugsen. Kan du huske dem? mmmm De var lækre.
Vi ses sgu du!
Mvh Brevkassen
Jeg har lige fået dit blad ind af døren, og har dermed ikke lige haft lejlighed til at finlæse det hele. Jeg så selvfølgelig midtersiderne, og hooooold da kæææææft nogle små patter den ko har. Jamen er du da vild??? JEG sad næsten og hostede, så jeg kan slet ikke forestille mig hvordan Preben reagere når han ser det til næste sommer ovre ved din mor og søster. Jeg har iøvrigt fundet den prince light der rullede ind under sofaen, så hvis du vil ha skoddet, så send mig lige en fax. (Men du skal nok ikke tage til Møn, før de andre katte formodes tilbage.
Med tungt sind og en tanke til Flæsketorvet: Brevkassen
#21 Michael Andersen 14 år siden
Hvis min moster havde haft nosser, ville hun så have været min onkel?
Hilsen
Der Doktor
#22 davenport 14 år siden
For at gøre en lang historie kort, anbefaler jeg dig at læse bogen "Hvorfor djævel/magnet?" af Niller Holst (Karen Thisteds fætter på moderens side), der netop kommer ind på fugt kontra lemminger, i det omfang man stadig er plaget af den slags. (Hø hø)
Men se lyst på det, du har næsten en hel uge foran dig, og du har jo købt ind til det.
Mvh
Brevkassen
P.S.: lykke til med den nye trillebør, den er flot. Tak for billederne.
#23 davenport 14 år siden
"Månen hænger (tung som en testikkel)"
- Martin Bigum
Mvh
Brevkassen
#24 davenport 14 år siden
Dit meningsløse hærværk nede ved boldbanerne er ved at gå os på nerverne.. Gider du ikke godt snart at lade være?? Det ender med at jeg må tage en snak med din far, og så får du helt sikkert øretæver!
Jeg gav dig gerne selv en ordentlig omgang stryg, men som du ved mangler jeg begge arme, så det bliver lidt svært, ik?
Stop mens legen er god, ellers er det slut med sødmælk i det store!
Mvh
Brevkassen - og Jørgen Eges ven Lars
#25 davenport 14 år siden
Du er ude på et regulært sidespor af dimensioner. Dér hvor jeg ser din deroute starte, er da du droppede dansen, og sagde farvel til den (faktisk imponerende) samling af platter fra 40erne du lagde inde med.
Du skal på ret kurs:
1) Spis din morgenmad op, levn kun juice
2) Byg en lille mand af ståltråd
3) Bliv ved med dine perfekte Jes Dorph imitationer (de er guld stadigvæk)
4) Urin har aldrig gjort børn til små specialarbejdere!
og
5) Send den plante tilbage til Tor Nørtranders - tror godt du ved han savner den, og det er jo ikke din mere
Ja, så skal du bare se!
Held og lykke
Mvh
Brevkassen
#26 davenport 14 år siden
Dick Turpin sagde engang "Hvor lagde jeg de strømper?" og det synes jeg du burde lytte lidt til. Jeg tror ikke du er klar over at gær faktisk er farligt, men det er altså derfor du ikke længere lugter af harpiks. Kan du bruge det til noget og giver det mening for dig? Hvis svaret er nej, så synes jeg ærligt talt, og nu er vi ærlige her, at du skal sælge Fiat´en og begynde at se dig om efter de der små stykker skinke de havde dengang ovre i Brugsen. Kan du huske dem? mmmm De var lækre.
Vi ses sgu du!
Mvh
Brevkassen
#27 davenport 14 år siden
Jeg har lige fået dit blad ind af døren, og har dermed ikke lige haft lejlighed til at finlæse det hele. Jeg så selvfølgelig midtersiderne, og hooooold da kæææææft nogle små patter den ko har. Jamen er du da vild??? JEG sad næsten og hostede, så jeg kan slet ikke forestille mig hvordan Preben reagere når han ser det til næste sommer ovre ved din mor og søster.
Jeg har iøvrigt fundet den prince light der rullede ind under sofaen, så hvis du vil ha skoddet, så send mig lige en fax.
(Men du skal nok ikke tage til Møn, før de andre katte formodes tilbage.
Med tungt sind og en tanke til Flæsketorvet:
Brevkassen
#28 filmz-Bruce 14 år siden
#29 davenport 14 år siden
...- .. .-.. ... --. . .-. -. . ... .-.. .- .- .. --. . -. -. . -- --..-- -- . -. .. -.- -.- . --
Mvh
Brevkassen
#30 Kruse 14 år siden
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Kind regards
Mike Litoris