Gravatar

#1 chronaden 21 år siden

Har lige fået en mail fra cd-wow:

Dear Steffen Hansen ,

As a thank you from CD WOW!, we are happy to present you with your two FREE flights voucher below. Where will you go? Who will you take? Decisions decisions!

Your personal voucher is unique to you so please keep it safe, as you'll need it to redeem your two FREE flights.

Follow these four easy steps to claim your two FREE return flights and you'll soon be jetting off for your romantic break, adventure holiday or shopping trip to Europe! Enjoy!

Print this voucher email and keep it safe until you are ready to complete and send off the booking form. It is unique to you and only one voucher can be used per booking. Don't forget you have 12 months to redeem this voucher.

Simply fill in the booking form below with your first and second choice of dates, standard of hotel required and preferred destinations at least 45 days before you want to travel. Post your booking form to - osv osv... og til slut kommer selve voucheren. Gyldig i 12 måneder frem!

Sig mig, er der andre der har fået den? er det legit, eller er der en eller anden hage ved det ?!?

:D?
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2 filmz-superfrez 21 år siden

Jeg har modtaget 2 vouchers. 4 billetter i alt.
Jeg kan ikke bruge dem da man skal flyve fra UK. Ellers ville det havde været dejligt med nogle flybilletter.
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

Jeg har modtaget det samme, jeg har mailet cd-wow om det og den lader til at være god nok.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 nakalay 21 år siden

Man får dem vist, når man køber for over £18, så vidt jeg husker.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: