Gravatar

#61 The Insider 20 år siden

Har lige købt Fifa 2006 i dag. Mit første købte spil i næsten 2 år. Så må vi håbe at spillerne er blevet opdateret. I sidste års udgave var både Daniel Agger og Søren Larsen 0.5 stjernede spiller (ud af 5 mulige!), og heller ikke Chelseas spillere havde de point, som de burde have. Andre der er friske på en duel eller to? Hvad med en af jer Liverpool fans? Skal I have smæk online? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#62 dyg 20 år siden

Er gået træt i Fifa-spillene, var ellers meget aktiv tilbage omkring Fifa 99 og 2000, hvor jeg arrangerede konkurrencer i det til et par større LANs.

Så jeg gider ikke bruge 400kr på et spil, jeg ved at jeg bliver træt af på 1½ uge. Derimod skal have enten det nye Tiger Woods, MVP eller Madden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#63 The Insider 20 år siden

Ja, Fifa 99 var det bedste i mange år. Men 2005 var nu også ganske fremragende. Ekstremt vanedannende. Kom nu...... bange for at få tæsk? :-)
War. War never changes.
Gravatar

#64 dyg 20 år siden

Jeg får klart tæsk, det er jeg slet ikke bange for :) Gider bare ikke bruge penge på halvkedelige spil, det har jeg for få af dem til.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#65 filmz-Dennis 20 år siden

- er der nogen af jer fodbold fans, som er hattrick.org brugere?

Ellers kan jeg varmt anbefale det, til alle som syntes "football management" er sjovt.

Medlemmer over hele kloden, Cup og liga kampe og så er det i realtime.
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#66 filmz-yoshimura 20 år siden

Jeg tror, jeg holder mig til Football Manager 2005 (som nu er det "rigtige" Championship Manager).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#67 ks 20 år siden

Jeg vil også gerne støtte Hattrick, et rigtig interessant spil for den tålmodige manager! :)
Gravatar

#68 Martindan 20 år siden

Nogen der har prøvet at snyde i Champions Manager? altså oprettet og solgt gode spillere til mindre klubber....

Spillede en gang som Brøndby og havde dette som startopstilling:

S. Westerveld. Thuram - Stam - P. Nielsen - Heinreich - Totti - Nedved - Viera - Wieghorst - Ronaldo og Shearer.

Vandt... ja næsten alt... manglede kun CL.
værste: tabte dog første år til Horsens 3-1 i Pokalen..... skuffende....
for cryin' out loud......
Gravatar

#69 filmz-yoshimura 20 år siden

#68 Nej, men det burde også være stort set umuligt i de nyere udgaver. Spillerne har jo også noget at skulle have sagt, og jeg tror stort set ingen af dem i din startopstilling ville vælge at spille i Brøndby, og klubben vil nok også skulle have en stor pose penge til lønninger, hvis du skulle kunne skrive kontrakt med den flok stjerner.

Jeg snyder ikke, heller ikke med de editors, der findes, så man kan se spillernes hidden stats, deres potentiale osv. Det ville selvfølgelig gøre det nemmere at undgå fejlkøb af spillere, der viser sig ikke at være så gode, som deres stats kunne få en til at tro, og så ville man kunne finde potentielle stjernespillere til spotpris, fordi de ikke har udviklet deres talent endnu, men jeg synes bare, det er slattent at fuske med den slags. En del af charmen ved spillet er jo, at det er svært at få opbygget et fedt hold, selv om det ofte også kan være frustrerende, når man ikke synes ens hold bliver forbedret af de indkøb, man foretager.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#70 Martindan 20 år siden

#69 - helt enig..... Nogen gange finder man også gode spillere i små klubber.... som aldrig ville have fundet ellers...

for cryin' out loud......

Skriv ny kommentar: