#7, jeg tror det er for tidligt at sige, hvilket af de to hold der spiller "bedst" i CL. Sidste år var de jo meget jævnbyrdige, da ingen af de to hold kunne score nogle "rigtige" mål imod hinanden - her refererer jeg til de satellitbilleder der fastslog, at Liverpools mål i sidste års semifinale, vitterlige ikke var inde.
Og jeg har hverken set Chelseas eller Liverpools første CL kampe i år (fordi dansk TV altid insisterer på at vise de kedeligste kampe med hold som Real Madrid, der ikke kan præstere en skid på trods af sækkevis af profiler). Og nu var Liverpool jo også på hjemmebane, så... lad os lige vente med de endelige bedømmelser for now.
Og apropos udskiftninger... hvorfor blev Cisse taget ud så sent? Han kunne jo ikke præstere noget som helst af værdi. Og Liverpool burde også have fået et par gule kort, som de var heldige ikke at få. Xabi Alonso skulle have været vist ud via 2 gule kort. Og så syntes jeg bestemt at de to hold var jævnbyrdige i 1. halvleg, hvis ikke Chelsea dominerede. Så du possession-statistikken? Chelsea havde bolden 58% af tiden i 1. halvleg, og man kan bestemt ikke beskylde dem for at have slækket på arbejdsbyrden.
Det var en meget tempofyldt kamp, men også kedelig. Underligt at det kan hænge sammen på den måde. Der var for meget opdækning, og det ødelagde bare alle chancer.
Spændende hvad der sker i aften for de danske hold.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#14 Jeg håber virkelig, du har ret mht. BIF og FCK, men jeg er bange for, at FCK ikke klarer skærene. FCM ryger ud (desværre).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11 Popeye 20 år siden
Ja, jeg er fandme også skuffet. Nu vandt jeg ikke noget alligevel :(
Skide portugisere - de sku' ha' af spanskrøret!
#12 The Insider 20 år siden
Og jeg har hverken set Chelseas eller Liverpools første CL kampe i år (fordi dansk TV altid insisterer på at vise de kedeligste kampe med hold som Real Madrid, der ikke kan præstere en skid på trods af sækkevis af profiler). Og nu var Liverpool jo også på hjemmebane, så... lad os lige vente med de endelige bedømmelser for now.
Og apropos udskiftninger... hvorfor blev Cisse taget ud så sent? Han kunne jo ikke præstere noget som helst af værdi. Og Liverpool burde også have fået et par gule kort, som de var heldige ikke at få. Xabi Alonso skulle have været vist ud via 2 gule kort. Og så syntes jeg bestemt at de to hold var jævnbyrdige i 1. halvleg, hvis ikke Chelsea dominerede. Så du possession-statistikken? Chelsea havde bolden 58% af tiden i 1. halvleg, og man kan bestemt ikke beskylde dem for at have slækket på arbejdsbyrden.
#13 davenport 20 år siden
Spændende hvad der sker i aften for de danske hold.
#14 Martindan 20 år siden
Midtjylland.. Selvom Moskva er slemt skadet.. ja tror det ikke.. men hey Bratislava fyrede sin sensation af mod Porto igår så hvorfor ikk?
#15 filmz-yoshimura 20 år siden
#16 filmz-matt_bender 20 år siden
JUVENTUS vinder CL! :)
#17 Martindan 20 år siden
fuck FCK-HSV er spændende.. kom nu... De to store danske skal med...
#18 dyg 20 år siden
#19 vapor 20 år siden
#20 The Insider 20 år siden