Om fem år, når Gerrard stadigvæk er ved LFC, så giver du en øl :) Og den dag han skifter til Chelsea giver jeg en øl. Så må vi mødes over en LFC vs CFC kamp og skåle, selvom jeg normalt ikke vil ses sammen med din slags.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis han går hen og bliver så ringe, at LFC ikke længere gider have ham :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Kan de ikke bare sælge Gerrard til Man U.? De har jo ikke nogen midtbane længere.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#52, lol! Egentlig kunne Arsenal nok også bruge ham. Ikke så smart at sælge Viera...
#51, det er en deal :-) Jeg må da indrømme at jeg bestemt ikke har noget imod Liverpool. For at sige sandheden, så fældede jeg et par tårer da de vandt CL og jeg har siden hen set finalen flere gange på dvd.
The Insider: Siger du de falder i stimer over Liverpool!? Du har da vist ikke fulgt med overhovedet i sidste sæson, hvor de gange på gang gjorde opmærksom på, at Liverpool og Chelsea da måtte være verdens mest effekte, men kedelige fodboldklubber. Jeg husker ganske tydeligt, hvordan jeg ønskede at rive struben ud af Elkjær's hals, så kom ikke her og sig de er ved at falde i stimer over Liverpool!
Jeg vil lade diskussionen om Gerrard falde til jorden, da ingen af os alligevel har nogle egentlig viden om, hvad der foregår.. Vi spekulerer blot i hvad vi ønsker, og jeg kan sq godt forstå du gerne se Gerrard i "din" klub, men jeg tror nu minimum han tager en sæson eller tre/fire mere i Liverpool.
#54, okay, så måske var de ikke nær så utroligt vilde med Liverpool som med Arsenal og United, men de er dog stadigvæk kraftigt på Liverpools side af vægtskålen sidste gang, og jeg hørte ingen negative udtalelser om Liverpool i sidste omgang, hvorimod vi fik en lang, manipulerende montage af klip med Mourinho, tilført klovnemusik, og afbrudt halvvejs igennem af Peter Schmeichel, på grænsen til tårer, som storsmiler og siger "Ha! Der er mere", og så fik vi endnu flere op-speedede optagelser af Mourinho, hvor bagefter Elkjær nærmest klappede sig på grinet og sagde "Jeg kan ikke fordrage den mand!" 10-11 gange. Derimod var der kun positive kommentarer til Liverpools mandskab for at have vundet CL sidste år, for at have en chance i år, og der var kun et enkelt eller to ord om, hvordan de klarede sig i PL.
Kan godt li Brian, Peter og Preben men de skal til at vise mere respekt for Mourinho. Manden har på rekordtid vundet alt hvad der er at vinde.. og han bliver bare ved med at vinde...
Der er jeg så også enig, og jeg kan ikke andet end rynke på næsen af Mourinho's kritikeren. Han er vel en af de største taktiske genier fodboldverdenen har set i rigtig mange år.
Desuden er det vel egentlig ikke en hemmelighed, at i det studie der er der "Manchester United, og så de andre lorte hold". Det kommer også udmærket til udtryk i mange af de kampe de vælger at vise.. Der blev fx vist Benfica og Manchester United, en fuldstændig ligegyldig kamp i mine øjne, i hvert fald i forhold til nogle af de andre, der blevet spillet, men fordi Schmeichel har spillet i Benfica og har et Man Utd hjerte af guld skal vi andre trækkes med en sekundær kamp.
Er der nogen, der husker sidste år hvor man valgte at vise en dødbider kamp som Man Utd - Milan istedet for braget mellem verdens på det tidspunkt bedste hold, Barcelona og Chelsea.
#57 - ja... Barcelona og Chelsea fyrede to brandkampe af mod hinanden... håber de mødes igen i år..
#58 - ja men det var ikke kun det de sagde.. de sagde han avr en god træner men de er bestemt ikke venligere stemt...
Personligt er Mourinho min favorit træner... syens godt et hold som Brøndby kunne bruge lidt af hans type herhjemme. M. Laudrup er lidt for blød... eller det er han...
Eksempelvis ville jeg hvis jeg var Brøndby træner (min pibe dream) have brugt det med dommerskandalen som det vilde mind game mod FCK. og bruge hver gang op til FCK kampe at Milton og Don Ø er venner privat, Miltons børn er FCK fans og derfor ikke burde dømme BIF-FCK kampe.
Ja vil bare gerne se lidt mere Mourinho i Danmark.. synes de danske trænere er alt for jantelovs plaget.. godt vi har Johnny Petersen i Nordsjælland der siger sin mening i ny og næ,
Jeg synes nu ikke sådanne smædekampagner ville klæde dansk fodbold, og jeg synes egentligt heller ikke det klæder engelsk bold.
Det der er godt ved Mourinho, udover at han vitterligt er en god træner er (som de også kom ind på i onsdags) at han formår at fjerne pressens øjne fra spillerne og over på ham selv. At han så til tider virker som en idiot når han gør det, er jo så noget han og vi andre må leve med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#51 dyg 20 år siden
Om fem år, når Gerrard stadigvæk er ved LFC, så giver du en øl :) Og den dag han skifter til Chelsea giver jeg en øl. Så må vi mødes over en LFC vs CFC kamp og skåle, selvom jeg normalt ikke vil ses sammen med din slags.
Dette gælder naturligvis ikke, hvis han går hen og bliver så ringe, at LFC ikke længere gider have ham :P
#52 filmz-yoshimura 20 år siden
#53 The Insider 20 år siden
#51, det er en deal :-) Jeg må da indrømme at jeg bestemt ikke har noget imod Liverpool. For at sige sandheden, så fældede jeg et par tårer da de vandt CL og jeg har siden hen set finalen flere gange på dvd.
#54 ks 20 år siden
Jeg vil lade diskussionen om Gerrard falde til jorden, da ingen af os alligevel har nogle egentlig viden om, hvad der foregår.. Vi spekulerer blot i hvad vi ønsker, og jeg kan sq godt forstå du gerne se Gerrard i "din" klub, men jeg tror nu minimum han tager en sæson eller tre/fire mere i Liverpool.
#55 The Insider 20 år siden
#56 Martindan 20 år siden
Kan godt li Brian, Peter og Preben men de skal til at vise mere respekt for Mourinho.
Manden har på rekordtid vundet alt hvad der er at vinde.. og han bliver bare ved med at vinde...
#57 ks 20 år siden
Desuden er det vel egentlig ikke en hemmelighed, at i det studie der er der "Manchester United, og så de andre lorte hold". Det kommer også udmærket til udtryk i mange af de kampe de vælger at vise.. Der blev fx vist Benfica og Manchester United, en fuldstændig ligegyldig kamp i mine øjne, i hvert fald i forhold til nogle af de andre, der blevet spillet, men fordi Schmeichel har spillet i Benfica og har et Man Utd hjerte af guld skal vi andre trækkes med en sekundær kamp.
Er der nogen, der husker sidste år hvor man valgte at vise en dødbider kamp som Man Utd - Milan istedet for braget mellem verdens på det tidspunkt bedste hold, Barcelona og Chelsea.
#58 dyg 20 år siden
#59 Martindan 20 år siden
#58 - ja men det var ikke kun det de sagde.. de sagde han avr en god træner men de er bestemt ikke venligere stemt...
Personligt er Mourinho min favorit træner... syens godt et hold som Brøndby kunne bruge lidt af hans type herhjemme. M. Laudrup er lidt for blød... eller det er han...
Eksempelvis ville jeg hvis jeg var Brøndby træner (min pibe dream) have brugt det med dommerskandalen som det vilde mind game mod FCK. og bruge hver gang op til FCK kampe at Milton og Don Ø er venner privat, Miltons børn er FCK fans og derfor ikke burde dømme BIF-FCK kampe.
Ja vil bare gerne se lidt mere Mourinho i Danmark.. synes de danske trænere er alt for jantelovs plaget.. godt vi har Johnny Petersen i Nordsjælland der siger sin mening i ny og næ,
#60 dyg 20 år siden
Det der er godt ved Mourinho, udover at han vitterligt er en god træner er (som de også kom ind på i onsdags) at han formår at fjerne pressens øjne fra spillerne og over på ham selv. At han så til tider virker som en idiot når han gør det, er jo så noget han og vi andre må leve med.