Gravatar

#1 Martindan 20 år siden

ja så er den her... så skal spise tråden ikke spammes med bold....

well well...

Chelsea-Liverpoo.. 0-0 ved pausen...

gætter stadig på Chelsea som vinder....
for cryin' out loud......
Gravatar

#2 dyg 20 år siden

#1 - Håbløs optimisme.. Ikke noget jeg støtter. LFC vinder.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Popeye 20 år siden

Det bliver selvfølgelig uafgjort, da jeg har spillet på et kryds!! Men hvis der skulle findes en vinder bliver det LFC.
Chelsea har måske et bedre hold, men i CL-regi er LFC gode - især på hjemmebane.
...and then some
Gravatar

#4 dyg 20 år siden

#3 - Et kryds, sådan noget spiller man ikke på :)

Men klart bedst spil af LFC, de går hele vejen igen denne sæson.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 The Insider 20 år siden

Liverpool når ikke forfærdelig langt. Prøv at se det sløve spil de præsterer i Premier. Efter 6 kampe: 1 mål. Chelsea har indtil videre scoret 14. Og så er Chelsea også det eneste hold nogensinde, der har vundet de første 7 kampe i træk i hele Premier Leagues historie. Samtidigt har Peter Cech slået Schmeichels rekord for fleste kampe i træk, hvor buret bliver holdt rent. De går hele vejen i år.

Men ja, Liverpool spillede godt. Især i 2. halvleg, hvor de to hold var mere jævnbyrdige i 1. af slagsen. Duff og Robben var store skuffelser. Hvorfor de ikke blev taget ud tidligere er et enormt mysterie.
War. War never changes.
Gravatar

#6 Martindan 20 år siden

Chelsea vinder både Premiership og Champions League i år... sådan er det... drømmer ( ja er Chelsea fan) om at de vinder alle fire titler - Premeirship, Liga Cup, FA Cup og Champions League...

men en dobbel med de to store kan jeg nu godt nøjes med :)
Gravatar

#7 Scherlund 20 år siden

EFter at have set kampen, så vil jeg mene atChelsea må være mest tilfredse med resultatet. LFC bliver snydt for 2 straffespark og har flest chancer generelt. Dem der spillede bedst set over hele kampen var da LFC.

Jeg fatter dog ikke hvorfor Hyypia lå så højt som han gjorde. Og hvorfor blev Haman ikke taget ud? Det samme gælder i øvrigt også Drogba(?). Det kan godt være at Chelsea vinder Ligaen. Men LFC spiller meget bedre i CL. Dog vil det være en kæmpe skuffelse hvis begge hold ikke går vidre fra gruppespillet.
Gravatar

#8 Martindan 20 år siden

ahh.. forstår godt Drogba ikke blev taget ud... Han kæmper trods alt for holdet og selvom det ser ud som om han ikke får noget ud af det, er han vigtig defensiv og er en god atrget mana t have liggende deroppe som han også viste i momenter..
Robben floppede dog.... ville gerne have set Joe Cole i hans sted...

men hvad sker der??? Porto taber 2-3 til Bratislava efter at have været foran 2-0.... Ugens sensation tror jeg nok....
Gravatar

#9 filmz-yoshimura 20 år siden

Og Søren Larsen scorede igen igen for Schalke (selv om det ikke var i en CL-kamp). Hvornår er det lige, Morten Olsen fatter, at han skal have Larsen på toppen og Jon Dahl som hængende angriber? Om ikke andet, så er det da dér, Jon Dahl er bedst.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#10 Martindan 20 år siden

#9 forhåbentlig til Grækenlandskampen....

Koncept og spilsystem og alt det der.. jeg ahr stor respekt for Morten Olsen... men...

Søren larsen laver altid mål.. sammenlignet med kampe og mål scoret ligger han på 110%.

og i den situation Danmark er i har man ikke råd til ikke at have begge målscorer (jon og Søren) inde på banen samtidigt når de tydeligvis ville fungere at hive Jon tilbage som hængende som #9 også siger...

Skriv ny kommentar: