Gravatar

#41 Richard Burton 12 år siden

#39 Min yndlingsavis er engelske Guardian, som vel er Englands svar på Information. Både deres nyheds- og kulturstof er second to none. Jeg læser både JP, Politiken og Information. Berlingske har sgu mistet pusten, men kommer med glimrende artikler og kronikker indimellem.

Men jeg er ikke enig i, at tiden ikke er til at læse avis. Jeg nyder at åbne en avis og bare kigge den igennem. Jeg er mindre tilbøjelig til at springe videre til noget andet, når jeg først læser. At vi har fået nettet og aviserne at our fingertips, gør ikke formatet ligeså velegnet til fordybelse, som papir aviserne. Men ja, aviserne er pressede desværre.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#42 Richard Burton 12 år siden

De sidste par dage har jeg som konservativ/liberal kritiseret Clintens præstation på diverse FB sider tilhørende borgerlige politikere og CEPOS.

Desværre er flere borgerlige ligeså lidt lydhøre overfor det jeg vil kalde rationel kritik, som jeg finder det er tilfældet, når jeg diskuterer med venstreorienterede.

Det er ret kedeligt at måtte se ellers ret så fornuftige mennesker, stå entydigt op for indholdet af Clintens tale og ikke lade sig berøre af afsendelsen af budskabet og værst af alt skyde al kritik af denne, ned som værende typisk venstreorienteret retorik og at man ikke har fattet pointen.

Nå, men jeg fik da afleveret at Romney er præcis ligeså spejlblank som Bendt Bendtsen var det, blot er hans pengepung så stor, at han kan købe sig en plads i finalen og så må man se, om han er så heldig, at han kan købe sig til en omtælling i Florida til sidst.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#43 Lord Beef Jerky 12 år siden

SIR Ridley Scott (42) skrev:
Desværre er flere borgerlige ligeså lidt lydhøre overfor det jeg vil kalde rationel kritik, som jeg finder det er tilfældet, når jeg diskuterer med venstreorienterede.

Vi kan så konstatere, at langt de flere mennesker er idioter =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#44 wigant 12 år siden

SIR Ridley Scott (14) skrev:
Clinten lavede en fantastisk reklame til superbowl. En tale henvendt til nationen og til gode gamle amerikanske dyder, hverken demokrater eller republikanere har patent på.

[url= reklame[/url]
Gravatar

#45 Patriarch 12 år siden

Verbal (22) skrev:
#19: Selv samme journalister vil med garanti svare, at deres politiske overbevisning ikke har indflydelse på deres arbejde. Det kan man så være enig i eller ej, men der er forskningsmæssig enighed om, at politiske tilhørsforhold ikke spiller en afgørende rolle i den journalistiske dækning.

Hej Verbal. Det er faktisk noget jeg synes kunne være interessant at forske I (og jeg er i øvrigt enig i dine betragtninger). Men jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om den "forskningsmæssige enighed"... Er der nogle artikler, publikationer, osv du har kendskab til som du kan henvise mig til?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#46 doom WAD 12 år siden

gi-jones (40) skrev:
EDIT: Nevermind. Ellers er jeg ikke meget bedre selv :-)

Lidt nemt sluppet efter at kalde nogen troll helt uden grund ;-)
Gravatar

#47 Verbal 12 år siden

Patriarch (45) skrev:
Hej Verbal. Det er faktisk noget jeg synes kunne være interessant at forske I (og jeg er i øvrigt enig i dine betragtninger). Men jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om den "forskningsmæssige enighed"... Er der nogle artikler, publikationer, osv du har kendskab til som du kan henvise mig til?

Send mig din mail i en pm, og så skal jeg sende et par artikler og en henvisning.
And like that... he's gone.
Gravatar

#48 gi-jones 12 år siden

#46: Nu var det jo ikke mig der først begyndte at smide det ord omkring...

Doc Doom (31) skrev:
Men ikke så almen, at det forhindrer Thomsen i at troll'e mod mig m gloser som "idiot" i #8 og 11.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#49 Patriarch 12 år siden

Verbal (47) skrev:
Send mig din mail i en pm, og så skal jeg sende et par artikler og en henvisning.

Done, tak.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#50 akerman 12 år siden

Indtil videre er jeg den eneste i denne tråd der har fremlagt noget der ligner et sagligt bevis. Så måske du burde gå i rette med de folk der tidligere i tråden, uden skyggen af dokumentation, hurtigt får kaldt #1 en idiot mv.

Hvis man er i tvivl om hvorvidt de danske medier er venstredrejede, kan man blot kaste et blik på hvordan de dækker amerikansk politik generelt, både nu og tidligere. Der er er ikke meget tvivl om hvem der er "de gode" og hvem der er "de onde" i mediernes øjne, af demokraterne og republikanerne.

Skriv ny kommentar: