Gravatar

#1 doom WAD 12 år siden

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article1817...

Det er jo almen viden at den danske journaliststand er fra Radikale til Rackham d Røde, men at den danske presse ikke kan bevare bare nogen objektivitet og skal disse Clinten, der er Sjæfen i denne tale, blot fordi han ikke er Obama-venlig, er jo patetisk.
Gravatar

#2 Slettet Bruger [2628477051] 12 år siden

Hvilken politisk overbevisning har pirater?
Gravatar

#3 Kiksmann 12 år siden

utyske (2) skrev:
Hvilken politisk overbevisning har pirater?
afpresning?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#4 gi-jones 12 år siden

Troede egentlig at han var demokrat...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#5 Zombi 12 år siden

gi-jones (4) skrev:
Troede egentlig at han var demokrat...

Ja det troede jeg egentlig også...
Gravatar

#6 Kruse 12 år siden

Doc Doom (1) skrev:
Clinten, der er Sjæfen i denne tale, blot fordi han ikke er Obama-venlig, er jo patetisk.

De kritisere rjo ikke på noget tidspunkt i artiklen hvad han siger, men udelukkende hvordan han har valgt at sige det på, hvilket jeg ærligt talt også må indrømme er lettere bizart. Så det har ikke noget at gøre med at han ikke er Obama-venlig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7 frahm-2 12 år siden

Doc Doom (1) skrev:
Det er jo almen viden at den danske journaliststand er fra Radikale til Rackham d Røde

Der er vist en der ikke har hørt om Berlingske, Børsen, BT, Jyllandsposten, TV2 eller 180 grader.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#8 Thomsen 12 år siden

Doc Doom (1) skrev:

Det er jo almen viden at den danske journaliststand er fra Radikale til Rackham d Røde,

Ja, det sådan nogenlunde lige så almindelig accepteret, som at du er en idiot. Nej, det tager jeg tilbage. Det er nok mere almindeligt accepteret, at du er en idiot.

Hvis du nu brugte bare fem minutter på at google i stedet for at gå i dit automatiske konspirationstosse-mode, så vil du hurtigt se, at selv republikanerne kritiserer Clinten. De mener, at hans bizarre opførsel skadede Romney mere end den hjalp.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 Slettet Bruger [2628477051] 12 år siden

Kiksmann (3) skrev:
afpresning?

Yaaaar-isme, måske? I dunno, jeg har i hvert fald ikke hørt om hamdér piraten andre steder end i Tintin og der står ikke noget om hans politiske overbevisning.
Gravatar

#10 The Insider 12 år siden

#7, netop, for ikke at tale om ALLE andre danske medier med undtagelse af Politiken (måske kun for en kort stund endnu) og Information.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: