Gravatar

#11 dyg 22 år siden

Jeg bestilte tre skiver fra dem på en gang, og modtog kun de to af dem. Men nu har de lige sendt den sidste skive igen, så vil jeg da håbe at jeg får den.

Men som andre har sagt, så er de enormt hjælpsomme, og de mister ikke mig som kunde, pga denne lille hændelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#12 azathoth 22 år siden

#11: Okay... ventede du 28 dage, før du tog kontakt til dem eller hvad?
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 dyg 22 år siden

#12 - Jeg modtog skiverne fredag (i forrige uge), så kontaktede jeg dem midt på den næste uge, der sagde de, at jeg lige skulle vente til der var gået 10 hverdage fra afsendelses dagen, og da den ikke var kommet der, ville han straks sørge for at sende en ny.
Gravatar

#14 dyg 22 år siden

#12 - Så kom filmen.
Gravatar

#15 azathoth 22 år siden

Jeg har netop fået en mail fra Axel Music. Det lader til at de har haft problemer med to sendinger fra hhv. d. 28/9 og d 3/9 som er blevet leveret forkert.

Pakkerne skulle efter sigende ligge hos Told & Skat, så det er et spørgsmål om ventetid før PostDK får dem fortoldet. Skulle man være så uheldig at få en told-regning sammen med filmen, refunderer Axel Music denne udgift.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 dyg 22 år siden

#15 - Ok, Axel Music valgte så at sende mig en ny film, og den person jeg korresponderede med, nævnte ikke spor om Tolg & Skat.
Gravatar

#17 azathoth 22 år siden

LOL... selvfølgelig kommer filmen lige den dag jeg beslutter mig for at skrive til dem!!! ;)

Ingen regning fra T&S eller lignende, blot lidt forsinkelse.
Gravatar

#18 dyg 22 år siden

Hehehe :D
Gravatar

#19 Ivse 22 år siden

Der er ikke noget at fortolde så vidt jeg kan se, for de bliver sendt fra Tyskland og vi betaler ikke told internt i EU.
Så mit gæt er, at de sender fra USA til Tyskland, hvor moms, afgifter og told garanteret ikke er så høj som herhjemme. Derefter sender så fra Tyskland til Danmark toldfrit, momsfrit og afgiftsfrit, men det er kun et gæt, så hæng mig ikke op på det... :)

Edit: hvis de sender det fra fx Canada, mener jeg at toldafgiften ikke er så høj som fra USA. EU og USA kan ikke lide hinanden hvad angår told og såen :)
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#20 The Insider 22 år siden

Har netop fået et brev fra TOLD & SKAT omhandlende en vare til mig, som de nu holder tilbage. Det er et boxset som jeg har bestilt hos AXEL. Er der nogen, som har nogen idé om, hvor dyrt det kommer til at blive i told?
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: