Gravatar

#1 Patriarch 22 år siden

Skal man vente vare med den alm. post... eller kommer den specielt fragtede med "Deutche" ?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 azathoth 22 år siden

Det er almindelig post...
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 Captain Vallo 22 år siden

Hvis ikke deres speditør har nosset i det, så filmene strander et sted i Jylland! ...bitterhed...
Nej, de er faktisk ret flinke til at gøre skaden god igen, hvis uheldet er ude.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#4 azathoth 22 år siden

Jeg har for første gang oplevet at en film ikke er dukket op... jeg har ikke fået min Identity endnu. Desværre skal man vente 28 dage før man brokker sig... :C

Ellers har jeg aldrig oplevet problemer, og er godt tilfreds!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#5 Captain Vallo 22 år siden

Der HAR vist været problemer med den sidste ladning film fra Racoon. Det er i hvert fald mit indtryk. Jeg går stadig og venter på tre film og et box-set.
Lad dog ikke dette skræmme nye kunder til Racoon væk.
Hidtil har jeg altid fået en god service + hurtig levering.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#6 commy 22 år siden

Jeg har også ventet over en uge nu på et par DVD'er og 2 boxsæt, underligt nok fik jeg i lørdags ét boxsæt ud af de 3 jeg havde bestilt... så de har nok bare travlt.
Gravatar

#7 Patriarch 22 år siden

ok.. hvor lang tid er det jeres erfaring at der går? Brugte det for første gang for en uge siden, efter alt det hype der var i "advarsel mod DVDpusheren" threaden
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 filmz-pvc 22 år siden

har nu aldrig haft problemer med dvdpusheren.

der er dårlige oplevelser hos alle de der online butikker det er jeg 100% sikker på
Gravatar

#9 azathoth 22 år siden

#7: Normalt går der 1-3 arbejdsdage fra du får en mail om at den er/bliver sendt...
Gravatar

#10 Skobbolop 22 år siden

#8 måske..men der er flere problemer hos nogle forhandlere og færre hos andre..

Skriv ny kommentar: