Hvis ikke deres speditør har nosset i det, så filmene strander et sted i Jylland! ...bitterhed... Nej, de er faktisk ret flinke til at gøre skaden god igen, hvis uheldet er ude.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg har for første gang oplevet at en film ikke er dukket op... jeg har ikke fået min Identity endnu. Desværre skal man vente 28 dage før man brokker sig... :C
Ellers har jeg aldrig oplevet problemer, og er godt tilfreds!!!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
#4 Der HAR vist været problemer med den sidste ladning film fra Racoon. Det er i hvert fald mit indtryk. Jeg går stadig og venter på tre film og et box-set. Lad dog ikke dette skræmme nye kunder til Racoon væk. Hidtil har jeg altid fået en god service + hurtig levering.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg har også ventet over en uge nu på et par DVD'er og 2 boxsæt, underligt nok fik jeg i lørdags ét boxsæt ud af de 3 jeg havde bestilt... så de har nok bare travlt.
ok.. hvor lang tid er det jeres erfaring at der går? Brugte det for første gang for en uge siden, efter alt det hype der var i "advarsel mod DVDpusheren" threaden
#1 Patriarch 22 år siden
#2 azathoth 22 år siden
#3 Captain Vallo 22 år siden
Nej, de er faktisk ret flinke til at gøre skaden god igen, hvis uheldet er ude.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#4 azathoth 22 år siden
Ellers har jeg aldrig oplevet problemer, og er godt tilfreds!!!
#5 Captain Vallo 22 år siden
Der HAR vist været problemer med den sidste ladning film fra Racoon. Det er i hvert fald mit indtryk. Jeg går stadig og venter på tre film og et box-set.
Lad dog ikke dette skræmme nye kunder til Racoon væk.
Hidtil har jeg altid fået en god service + hurtig levering.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#6 commy 22 år siden
#7 Patriarch 22 år siden
#8 filmz-pvc 22 år siden
der er dårlige oplevelser hos alle de der online butikker det er jeg 100% sikker på
#9 azathoth 22 år siden
#10 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"