#20 Det har jeg. Det samme er nemlig sket for mig med et box-set og et par film. Det kommer an på, hvor mange punkter der er på den seddel du har fået fra Post Danmark (der er nok kun ét). I så fald koster det, så vidt jeg ved kr. 55,- (efterfølgende punkter koster 12,- pr. stk.) Du skal betale postbudet, når denne kommer med din bestillig. Men bare rolig (jeg flippede helt ud, da jeg hørte dette), som du kan læse i #15, så refunderer de dit betalte beløb.
Jeg venter selv på at få mine film fra Jylland netop i disse dage.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg har en pakke liggende på posthuset, indeholdende et stk. Clerks (til 169,- i axel) - den har told&skat lagt 103 kroner på, som jeg skal betale (gad nok vide, hvordan det regnes ud?). Jeg afventer lige nu at høre fra Axelmusic, hvordan det skal håndteres, men jeg er, som de fleste andre herinde, ganske tryg ved netop det firma, så det skal nok gå ;)
Jeg har igennem tiden bestilt 35 filmz hos Axel (hvor af 2 er blevet slettet på grund af at de ikke var på tilbud mere) og jeg har ikke haft problemer med en eneste. Jeg har sågar modtaget 2 gratis pga fejl fra deres side :)
Ingen af filmene er blevet forsinket i en sådan grad at jeg har været bekymret på noget tidspunkt.
#26 Jeg bestilte: Awakenings til kr. 120,- Predator - Special Edition til kr. 100,- Nightmare on Elmstreet Box til kr. 499,- Hvad der er blevet opkrævet for hvilken film ved jeg ikke med sikkerhed, men tolden lød på: Kr. 281,- kr. 85,- og så lige en ekstra: 216,- De har vist "kommet til" at opkræve for box-settet to gange, men alligevel er de nået frem til to forskellige priser! Så, #27, hvordan de regner DET ud er også MIG en gåde!!! Jeg mistænker dem for at bolle os allesammen godt og grundigt i måsen (eller i det mindste Axelmusic).
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
Jeg fik mine to "told-varer" i dag. Jeg havde også købt "Nightmare on..." boxen! LOL! Jeg skulle af med 214 i told for denne, og 86 dask for den anden DVD.
#21 Captain Vallo 22 år siden
Det har jeg.
Det samme er nemlig sket for mig med et box-set og et par film. Det kommer an på, hvor mange punkter der er på den seddel du har fået fra Post Danmark (der er nok kun ét). I så fald koster det, så vidt jeg ved kr. 55,- (efterfølgende punkter koster 12,- pr. stk.) Du skal betale postbudet, når denne kommer med din bestillig.
Men bare rolig (jeg flippede helt ud, da jeg hørte dette), som du kan læse i #15, så refunderer de dit betalte beløb.
Jeg venter selv på at få mine film fra Jylland netop i disse dage.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#22 The Insider 22 år siden
Og hvor lang tid har du ventet på din ordre fra Jylland?
#23 azathoth 22 år siden
#24 The Insider 22 år siden
#25 Captain Vallo 22 år siden
Jeg beklager, at jeg har fyldt Jer med løgn.
Mine film kom her i week-enden, og jeg måtte bøde omkring 300,-
then why is my arse
#26 The Insider 22 år siden
#27 22 år siden
Jeg afventer lige nu at høre fra Axelmusic, hvordan det skal håndteres, men jeg er, som de fleste andre herinde, ganske tryg ved netop det firma, så det skal nok gå ;)
#28 skittlez 22 år siden
Ingen af filmene er blevet forsinket i en sådan grad at jeg har været bekymret på noget tidspunkt.
Men altså ingen ekstratillæg herfra.
#29 Captain Vallo 22 år siden
Jeg bestilte:
Awakenings til kr. 120,-
Predator - Special Edition til kr. 100,-
Nightmare on Elmstreet Box til kr. 499,-
Hvad der er blevet opkrævet for hvilken film ved jeg ikke med sikkerhed, men tolden lød på:
Kr. 281,-
kr. 85,-
og så lige en ekstra:
216,-
De har vist "kommet til" at opkræve for box-settet to gange, men alligevel er de nået frem til to forskellige priser!
Så, #27, hvordan de regner DET ud er også MIG en gåde!!!
Jeg mistænker dem for at bolle os allesammen godt og grundigt i måsen (eller i det mindste Axelmusic).
then why is my arse
#30 The Insider 22 år siden