Gravatar

#31 Captain Vallo 22 år siden

hehe
Underligt, at beløbene svinger...
>=o(

If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

#32 22 år siden

her er info om told/momsen på min Clerks DVD til 23 Euro (omregnet til 175 dkr):

told 5,-
importmoms 43,-
fortoldningsgebyr 44,-
moms af gebyr 11,-

Ialt 103,-

Man kunne forestille sig at det er 'billigere' for dem der har fået flere DVD'er fortoldet, da gebyret på 44+11 sikkert kun kommer på een gang - I dunno?!?!

Gravatar

#33 El vez 22 år siden

Gælder disse tillæg alle dvd'er importeret via Axel ?

Ligemeget - har rent faktisk læst jeres posts nu - nu er jeg med :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 Captain Vallo 22 år siden

IKKE billigere!
Jeg havde, som skrevet, bestilt 3 varer på én gang. De blev fortoldet individuelt!
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#35 Ivse 22 år siden

Måske en der har tid, kan finde noget på told og skat hjemmesiden?
En film er først dårlig, efter du har set den!

#36 22 år siden

#34 - okay, de putter simpelthen gebyret på for hver enkel film? Den havde jeg ikke lige fanget af dit indlæg - my bad :)
Gravatar

#37 filmz-cko 22 år siden

weird... jeg bestilte en film for ikke lang tid siden ( 30/8) og der var ingen problemer overhovedet...

Synes generalt axelmusic er fantastisk flinke når det kommer til at svare på spørgsmål osv (jeg har ofte mange dumme af dem...hehe) Jeg har også til tider spurgt om en film er blevet sendt til mig, uden at der er gået de 28 dage men måske kun 14 uden noget nyt, og så svare de flink hvor lang tid de regner med at der går...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#38 Captain Vallo 22 år siden

Det ER skide go' service de yder der inde fra. (Hurra for Rasmus!)
Insider! Modtog mit box-set i går. Enhver fanboys våde drøm... eller... jeg mener vel egentlig mareridt. Glæder mig til at gå rigtigt ombord i filmene i week-enden. Indtil nu har jeg kun kigget lidt på labyrinten.
If there was a god
then why is my arse
Gravatar

#39 The Insider 22 år siden

Jeg har netop bestilt noget fra FutureEnt (nu kaldt loaded247 i stedet) for første gang i over et år. Jeg ved godt, at der er mange af jer, som ofte bruger denne side, så derfor ville jeg lige høre, om I nogensinde har været ude for nogle "told-problemer" med brug af FutureEnt?
War. War never changes.
Gravatar

#40 azathoth 22 år siden

Jeg har aldrig oplevet at der kom told på... men jeg har tid til anden fået nogle pakker derfra som har været lidt forsinkede!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

Skriv ny kommentar: