Gravatar

#991 Babo84 12 år siden

Det er nu heller ikke fordi du er særlig uforudsigelig, collateral. Du kan også netop lide den her type og din topkarakter chokerer vist på ingen måde. Som ik påpegede, startede jeg forholdvis højt og over i den bedre ende, men måtte sande at filmen forekom mig mere kunstig og kedelig ved gensyn. Jeg kan godt lide symbolik, men da ikke til enhver pris og slet ikke måden Trier fremstiller det på. Malick havde fint styr på det i TTRL selvom den var lidt lang, men Tree of life finder jeg mere ligner en dokumentar om natur og naturkatastrofer. Der er for mange ting jeg ikke synes om.
Gravatar

#992 Collateral 12 år siden

Babo84 (991) skrev:
Det er nu heller ikke fordi du er særlig uforudsigelig, collateral. Du kan også netop lide den her type og din topkarakter chokerer vist på ingen måde. Som ik påpegede, startede jeg forholdvis højt og over i den bedre ende, men måtte sande at filmen forekom mig mere kunstig og kedelig ved gensyn. Jeg kan godt lide symbolik, men da ikke til enhver pris og slet ikke måden Trier fremstiller det på. Malick havde fint styr på det i TTRL selvom den var lidt lang, men Tree of life finder jeg mere ligner en dokumentar om natur og naturkatastrofer. Der er for mange ting jeg ikke synes om.

Jeg beklager hvis jeg har trådt dig over tæerne :) Var ikke ment så alvorligt. Med hensyn til om jeg er forudsigelig er jeg egentlig lidt ligeglad med om det er tilfældet. Jeg kan lide de film jeg kan lide, og sådan er det vel for os alle sammen. Men jeg er dog stolt af at jeg ikke begrænser mig genrevis, og prøver at nyde de forskellige genre for hvad de er (igen ikke et forsøg på at sige at du ikke gør det).
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#993 Babo84 12 år siden

Du har skam ikke trådt mig over noget ;) jeg svarede dig blot. Jeg er her heller ikke for at overraske eller chokerer. Selvfølgelig kan man altid forudse et par domme når vi nu kender hinandens smag, mere eller mindre. Ofte skriver jeg selv hvis en film overraskede mig eller skuffede. Men det er vel ingen hemmelighed at jeg ikke er særlig vild med Malick og slet ikke Trier. Malick dog bedre. Og nu kan jeg også godt lide drama som Tree of life hører under. Jeg er blot ikke vild med filmen. Det er en verden til forskelle. Vi har løvrigt alle begrænsninger på en eller anden vis.
Gravatar

#994 BN 12 år siden

Babo84 (986) skrev:
Så er du for en gangs skyld ikke alene om den topkarakter, BN ;)

Jeg halverer den ;)

Det er i orden. Jeg fordobler den bare igen. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#995 Collateral 12 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#996 Collateral 12 år siden

Gravatar

#997 Collateral 12 år siden

Til dem der følger med inde på www.komedieogkant.blogspot.com lover jeg at der snarest kommer et nyt indlæg (og det er atter en sit-com der tages fat på). Der har været lidt stille men denne her er jeg nødt til at få formuleret mig omkring.
Gravatar

#998 Collateral 12 år siden

Jeg skal anmelde de første 6 Saw film. Her er den første af anmeldelserne:

Saw
Gravatar

#999 MOVIE1000 12 år siden

:D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1000 Collateral 12 år siden

Skriv ny kommentar: