Gravatar

#1001 Collateral 12 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1002 Collateral 12 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1003 Collateral 12 år siden

Will & Grace

- Det lovede nye Komedie og Kant indlæg.
Gravatar

#1004 Collateral 12 år siden

Saw III
Saw IV

-

...og lidt teaterskriveri: The Last Five Years
Gravatar

#1005 MOVIE1000 12 år siden

Så kommer der kritik, de saw film du har givet karakterer til, så vælger du netop min yndlings saw der får den laveste karakter af dem alle BUUUHH. :P

Men at du i din Saw 3 anmeldelse bruger et billed fra Saw 3D er da helt ved siden af ;)

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1006 Kruse 12 år siden

Saw IV er også klart den ringeste af dem alle.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#1007 MOVIE1000 12 år siden

Kruse (1006) skrev:
Saw IV er også klart den ringeste af dem alle.

Og den reddede du lige ved at synes godt om min status på facebook :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#1008 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (1005) skrev:
Så kommer der kritik, de saw film du har givet karakterer til, så vælger du netop min yndlings saw der får den laveste karakter af dem alle BUUUHH. :P

Men at du i din Saw 3 anmeldelse bruger et billed fra Saw 3D er da helt ved siden af ;)

Det er ikke mig der sætter billederne ind, men jeg skal nok sige det videre.

Og sorry men IV er, som Kruse siger, virkelig ringe.
Når man ser bort fra Jigsaw segmenterne, som jeg virkelig godt kan lide, var den "nye" Jigsaw og alt det der havde med ham at gøre forfærdeligt at sidde igennem IMO.
Gravatar

#1009 Lord Beef Jerky 12 år siden

Jeg hælder også til, at Saw IV er den værste i serien... men den første Saw film lige i hælene. Men niveauet er gennemgående ringe fra start til slut.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1010 Collateral 12 år siden

Lord Beef Jerky (1009) skrev:
Jeg hælder også til, at Saw IV er den værste i serien... men den første Saw film lige i hælene. Men niveauet er gennemgående ringe fra start til slut.

Tjaa sådan har jeg det så ikke :) Så det er nok mest 4eren vi kan enes om i den forbindelse.

Skriv ny kommentar: