Jeg foretrækker nu også Pan, men det er to ret forskellige film. Pan er (sine ubehageligheder til trods) langt mere eventyr, mens det kun er et antydet element i Børnehjemmet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
det synes jeg er ret tydeligt når man ligger filmene op ad hinanden.
Jeg synes nu ikke de minder synderligt meget om hinanden, udover at der bliver snakket spansk.
Og del Toro har jo også executive produceret "Kung Fu Panda 2" og "Splice", men det gør jo ikke at de bliver sammenlignet med hinanden eller "Børnehjemmet" ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg synes nu ikke de minder synderligt meget om hinanden, udover at der bliver snakket spansk.
Og del Toro har jo også executive produceret "Kung Fu Panda 2" og "Splice", men det gør jo ikke at de bliver sammenlignet med hinanden eller "Børnehjemmet" ;)
Altså nu ligner Bad taste og Ringenes herre heller ikke hinanden fordi Peter Jackson har instrueret dem begge. Jeg synes bare stilen og tonen i Børnehjemmet og Pans labyrint ligner meget hinanden.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Altså nu ligner Bad taste og Ringenes herre heller ikke hinanden fordi Peter Jackson har instrueret dem begge. Jeg synes bare stilen og tonen i Børnehjemmet og Pans labyrint ligner meget hinanden.
Bad Taste og Ringenes Herre filmene ligner nu mere hinanden end Børnehjemmet og Pan's Labyrinth gør. Jackson bruger mange af de samme filmteknikker, og der var da flere gange i Ringenes Herre, at jeg kunne nikke genkendende til metoderne brugt i Bad Taste og Braindead.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#1461 Åkepool 11 år siden
Ikke at de har så meget med hinanden at gøre, da de ikke er instrueret af den samme og ikke handler om det samme.
Men det sagt, så synes jeg nu at "Pan" er noget bedre end "Børnehjemmet".
#1462 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1463 MOVIE1000 11 år siden
Del Toro har da produceret dem begge og det synes jeg er ret tydeligt når man ligger filmene op ad hinanden.
#1464 Hr. Nielsen 11 år siden
#1465 Collateral 11 år siden
#1466 Åkepool 11 år siden
Han er kun executive producer på "Børnehjemmet", hvilket vel svarer til at han har lagt sit navn til, så den kan sælge flere billetter.
#1467 Åkepool 11 år siden
#1468 MOVIE1000 11 år siden
#1469 Åkepool 11 år siden
Nå ja, men så er vi bare uenige og det kan der jo ikke gøres så meget ved.
#1470 Lord Beef Jerky 11 år siden
Bad Taste og Ringenes Herre filmene ligner nu mere hinanden end Børnehjemmet og Pan's Labyrinth gør. Jackson bruger mange af de samme filmteknikker, og der var da flere gange i Ringenes Herre, at jeg kunne nikke genkendende til metoderne brugt i Bad Taste og Braindead.