Gravatar

#1691 Collateral 11 år siden

Hr. Nielsen (1690) skrev:
Du har en fantastisk alsidig smag Collateral. Det finder jeg ret fedt og er for mig en god grund til, at dine ord vægter tungere hos mig end mange andres.
Mange tak! Sætter en ære i at åbne mig op for mediet og det resulterer til tider i nogle fantastiske oplevelser, som jeg ikke ville have været foruden, så det er en ros jeg sætter meget stor pris på.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1692 Collateral 11 år siden

Der er gået lidt sommerferie i den, men der skal nok ske noget igen inden alt for længe.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#1693 Collateral 11 år siden

Bump
Gravatar

#1694 Lord Beef Jerky 11 år siden

Hvorfor bump? Mangler du feedback på det du skrev for en måned siden ELLER HVA'?!?!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1695 Åkepool 11 år siden

Lord Beef Jerky (1694) skrev:
Hvorfor bump?

Sikkert for at tråden ikke bliver lukket.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#1696 Collateral 11 år siden

Lord Beef Jerky (1694) skrev:
Hvorfor bump? Mangler du feedback på det du skrev for en måned siden ELLER HVA'?!?!

Synes bare det var længe siden jeg havde skrevet herinde, så ville lige sikre mig at tråden ikke bliver lukket?
Gravatar

#1697 Collateral 11 år siden

Og i øvrigt:

Collateral (1692) skrev:
Der er gået lidt sommerferie i den, men der skal nok ske noget igen inden alt for længe.

Jeg har haft lidt travlt grundet arbejde og ferie, så derfor der har været lidt stille. Plus at jeg har lidt rod i listen, fordi der er nogle titler jeg skal have ændret og rykket rundt på.
Gravatar

#1698 BN 11 år siden

hjælpe-bump!
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#1699 Lord Beef Jerky 11 år siden

Collateral (1696) skrev:
Synes bare det var længe siden jeg havde skrevet herinde, så ville lige sikre mig at tråden ikke bliver lukket?

Tager det ikke 3 mdr før en tråd bliver lukket?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1700 Åkepool 11 år siden

Lord Beef Jerky (1699) skrev:
Tager det ikke 3 mdr før en tråd bliver lukket?

14 dage, så vidt jeg ved?
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: