Gravatar

#391 Collateral 13 år siden

#390: Det er fair nok. Jeg vil gerne medgive at det somewhat er en fejl at jeg ikke nævner Miikes navn, hvilket jeg normalt altid gør, men Tarantino referencerne ser jeg stadig som berettiget.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#392 lordsasa 13 år siden

FEDT :)
Gravatar

#393 Collateral 13 år siden

"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#394 Bruce 13 år siden

#393 Fed film, selvom jeg aldrig har været "helt der oppe og ringe", hvor majoriteten er. Din video rating vil jeg dividere med 2. Total overrated billedside og i mine øjne mere en fiasko end en succes.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#395 NightHawk 13 år siden

Collateral (379) skrev:
Anmeldelse af "127 Hours"

Rigtig god anmeldelse du har skrevet! Jeg er fuldstændig enig, i de ting du fremhæver som filmens stærkeste sider, hvor især variationen i fotograferingen/redigeringen og måden det blev brugt til at formidle handlingen på, kombineret med James Francos præstation, i den grad sørgede for at denne simple historie var spændende og fascinerende fra start til slut. Hvad den afsluttende billedmontage angår med virkelighedens Aron Ralston, så synes jeg nu ikke det var så slemt igen, og egentlig ikke var noget der for mit vedkommende generede helhedsindtrykket. Så jeg vil give filmen 6/6.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#396 BN 13 år siden

Bruce (394) skrev:
#393 Fed film, selvom jeg aldrig har været "helt der oppe og ringe", hvor majoriteten er.

Du "ringer" da ellers nok et godt stykke "oppe", eftersom du har den som nr. 184 på din Top 200! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#397 Bruce 13 år siden

#396 Min nummer 184 er ikke 10/10!
Gravatar

#398 MMB 13 år siden

Bruce (397) skrev:
#396 Min nummer 184 er ikke 10/10!

Hvor er den dersens liste?
Gravatar

#399 Bruce 13 år siden

Gravatar

#400 Collateral 13 år siden

#394: Jeg ville skrive at jeg er uenig, men det har jeg jo allerede gjort klart i anmeldelsen :) Jeg synes billedsiden er imponerende.

#395: Det er slutningen der hiver den overordnede film ned for mig. Det hiver mig ud af den fortælling og det univers jeg har været i at jeg skal konfronteres med en så overdreven sentimentalitet. Mange tak for rosen i øvrigt.

Skriv ny kommentar: