Gravatar

#971 MOVIE1000 12 år siden

Har lige læst din anmeldelse af Sucker Punch inde på BDLive.dk, trods alt den kritik den har fået vil jeg forsøge at give den en chance, da du beskrver at den ser ret godt ud visuelt, hvilket også var det jeg håbede, så jeg er spændt på at se den engang når den kommer hjem.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#972 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (971) skrev:
Har lige læst din anmeldelse af Sucker Punch inde på BDLive.dk, trods alt den kritik den har fået vil jeg forsøge at give den en chance, da du beskrver at den ser ret godt ud visuelt, hvilket også var det jeg håbede, så jeg er spændt på at se den engang når den kommer hjem.

Snyder er afsindigt dygtig visuelt, men SP er hans ringeste film. Indholdet giver meget lidt mening. Men giv gerne din mening til kende. Selv foretrækker jeg hans ugle- og superheltefilm.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#973 MOVIE1000 12 år siden

Hehe ugle filmen, fandt jeg ok, der var et par karaktere der irreterede mig en smule, men det hjalp en smule da jeg så den anden gang på Engelsk. Ellers kan jeg godt lide universet og action delen/ flyve scenerne de er flotte lavet, som du også siger er Zack god til det visuelle. Sucker Punch har jeg bestilt idag så jeg regner med at få den hjem på Tirsdag - Onsdag, der går nok også nogle dage før jeg får tid til at se den, men skal huske at skrive et kort indlæg med min mening om den :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#974 Collateral 12 år siden

MOVIE1000 (973) skrev:
Hehe ugle filmen, fandt jeg ok, der var et par karaktere der irreterede mig en smule, men det hjalp en smule da jeg så den anden gang på Engelsk. Ellers kan jeg godt lide universet og action delen/ flyve scenerne de er flotte lavet, som du også siger er Zack god til det visuelle. Sucker Punch har jeg bestilt idag så jeg regner med at få den hjem på Tirsdag - Onsdag, der går nok også nogle dage før jeg får tid til at se den, men skal huske at skrive et kort indlæg med min mening om den :)

Uglefilmen får små 4/6 herfra. Og med hensyn til SP er jeg spændt på om du får mere underholdning ud af end jeg.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#975 Collateral 12 år siden

Mine overvejelser omkring

The Tree of Life
Gravatar

#976 MMB 12 år siden

Collateral (975) skrev:

The Tree of Life

Bestemt en unik oplevelse! :) Glæder mig til et gensyn med den, da jeg er meget spændt på, hvad man kan få ud af den ved et se den med nye øjne.
Gravatar

#977 Collateral 12 år siden

Foeller (976) skrev:
Bestemt en unik oplevelse! :) Glæder mig til et gensyn med den, da jeg er meget spændt på, hvad man kan få ud af den ved et gensyn.

Har det helt på samme måde!
Gravatar

#978 Neranders 12 år siden

Collateral (975) skrev:

The Tree of Life

Virkelig velskrevet og god anmeldelse! Glæder mig også selv til at se den igen, da jeg ikke har set den siden den gik i biografen.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#979 BN 12 år siden

Collateral (975) skrev:

The Tree of Life

Jeg må tilslutte mig Neranders' ord. Du bliver virkelig bedre og bedre som anmelder, både til at sætte ord på din oplevelse og mening og til at indkredse essensen af en film, altså dens underliggende budskab (når et sådant foreligger), temaer, tone o.s.v.

Og ligefrem topkarakter til 'The Tree of Life'? Medmindre jeg har overset nogen, er du nr. 2 filmz-bruger (efter Skeloboy) der har bedømt denne film så positivt. Jeg bør vel snart selv se at få sat ord på min oplevelse af den. For mig var den afgjort også en positiv oplevelse.

EDIT: Ups, nej, Lord Beef Jerky giver sandelig også filmen topkarakter, nemlig 10/10!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#980 Kruse 12 år siden

BN (979) skrev:
Medmindre jeg har overset nogen, er du nr. 2 filmz-bruger (efter Skeloboy) der har bedømt denne film så positivt.

Og så kan jeg hoppe på som nr. 3(eller 4, da Lord Beef Jerky også giver den topkarakter) :)

Jeg fik "genset" filmen på BD i fredags, men det var nu mere som at se filmen for første gang, da jeg dengang så den i biografen var alt for træt til at se film og til at koncentrerer mig om den, hvilket desværre resulterede i at jeg faldt i søvn i løbet af filmen.

Men det var fantastisk filmoplevelse at se den her i fredags, og jeg kan også tilslutte mig Collaterals gode og velskrevne anmeldelse.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: