Godmorgen Filmz. Lidt forsinket, da en kollega skulle bruge et billede af en fed, italiensk kvinde. Det var svært at finde. Hun skulle ikke bare være tyk, men obese..
Nå, til de historiske fakta:
1795 - England indtager Cape Town i Syd Afrika, og så får negeren på tæven!
1810 - Father Miguel Hidalgo erklærer Mexico uafhængigt af Spanien, og der festes i tequila... Det skal jeg fanme da også snart ha´.. Man bliver bare så fucked up!
1963 - Malaysia grundlægges fra resterne af Malaya, Singapore, British North Borneo og Sarawak. Malaysia har en arbejdsstyrke på 10,49 millioner mennesker og 8 % lever under fattigdomsgrænsen. (jf. The World Factbook opdateret aug. 2005)
1975 - Papua New Guinea får sin uafhængighed fra Australien, og slipper dermed for tyndt, australsk øl og sære afarter af det britiske sprog.
1987 - The Montreal Protocol bliver underskrevet for at redde ozonlaget. Det er stadig ikke reddet. Tænk lidt over det, når du sidder i din hørm af Hugo Boss, svin!
1991 - Retssagen mod Manuel Noriega begynder. Det var en indviklet affære..
2000 - Den Ukrainske journalist Georgiy Gongadze ses for sidste gang i live, og jeg aner ikke hvem han er, eller hvorfor man skulle savne hans herlige, piberygende væsen.
2004 - Hurricane Ivan rammer Alabama og er den 3. mest kraftige orkan der pløjer gennem det sydlige USA. Dags dato siger nyhederne at den sidste orkan (Kathrina) kommer til at koste USA det samme som Danmarks samlede budget for 2 år.
Vip med hatten for: James C. Penney - ham med stormagasinerne M.S. Subbulakshmi - indisk sanger Lauren Bacall B. B. King Peter Falk Alexander Medved - russisk wrestler David Copperfield - det er MAGI! Mickey Rourke Jennifer Tilly Richard Marx - dø, pop-svin! Marc Anthony - dø, pop-svin! Katie Melua - hende den lækre, med den irriterende sang
Tag hatten af for: Gabriel Fahrenheit Christian Julius De Meza Marc Bolan Georgiy Gongadze (!) Samuel Z. Arkoff - http://imdb.com/name/nm0035098/
..Og vi har jo været inde på de forskellige uafhængighedsdage rundt omkring.
Så til dagens citat:
"Hvis du er bekymret for hvad der skal ske med den yngre generation, så vil den vokse op, og begynde at bekymre sig om den yngre generation." - Roger Allen
Ha en god weekend, Jeg er tørstig NU!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
"Godmorgen Filmz. Lidt forsinket, da en kollega skulle bruge et billede af en fed, italiensk kvinde. Det var svært at finde. Hun skulle ikke bare være tyk, men obese..!" - undskyld, med hvad præcis går dit arbejde ud på? Arbejder du ikke ved kommunen?
This young Ukrainian journalist and strong critic of his country’s government was editor of the online paper www.pravda.com.ua. He vanished on 16 September 2000 and his headless corpse was found near Kiev on 2 November that year. His disappearance became a political scandal after the release of tape recordings apparently made in the office of President Leonid Kuchma himself seemed to indicate the involvement of top officials
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige for at tage alle spørgsmålene. - Jo jeg arbejder ved kommunen, men som alle ved, laver vi ikke en skid. Vi drikker kaffe, øl og gl. dansk, og ellers øver vi os i power-napping. ;)
..Og vi har en pakkehal til de aktiverede, hvor de sætter mærkater på udenlandsk øl. (Det er der jeg schzniger mig hen i pauserne...)
#91 davenport 20 år siden
Nå, til de historiske fakta:
1795 - England indtager Cape Town i Syd Afrika, og så får negeren på tæven!
1810 - Father Miguel Hidalgo erklærer Mexico uafhængigt af Spanien, og der festes i tequila... Det skal jeg fanme da også snart ha´.. Man bliver bare så fucked up!
1908 - General Motors bliver grundlagt - men jeg ville hellere ha sådan en her: http://www.ketzer.com/delorean/dmc_transformer.jpg
1956 - Hvor sygt det end måtte lyde, så var det i dag at Play-Doh blev opfundet! Se det her: http://images-eu.amazon.com/images/P/B00005YXW9.02...
1963 - Malaysia grundlægges fra resterne af Malaya, Singapore, British North Borneo og Sarawak. Malaysia har en arbejdsstyrke på 10,49 millioner mennesker og 8 % lever under fattigdomsgrænsen. (jf. The World Factbook opdateret aug. 2005)
1975 - Papua New Guinea får sin uafhængighed fra Australien, og slipper dermed for tyndt, australsk øl og sære afarter af det britiske sprog.
1987 - The Montreal Protocol bliver underskrevet for at redde ozonlaget. Det er stadig ikke reddet. Tænk lidt over det, når du sidder i din hørm af Hugo Boss, svin!
1991 - Retssagen mod Manuel Noriega begynder. Det var en indviklet affære..
2000 - Den Ukrainske journalist Georgiy Gongadze ses for sidste gang i live, og jeg aner ikke hvem han er, eller hvorfor man skulle savne hans herlige, piberygende væsen.
2004 - Hurricane Ivan rammer Alabama og er den 3. mest kraftige orkan der pløjer gennem det sydlige USA. Dags dato siger nyhederne at den sidste orkan (Kathrina) kommer til at koste USA det samme som Danmarks samlede budget for 2 år.
Vip med hatten for:
James C. Penney - ham med stormagasinerne
M.S. Subbulakshmi - indisk sanger
Lauren Bacall
B. B. King
Peter Falk
Alexander Medved - russisk wrestler
David Copperfield - det er MAGI!
Mickey Rourke
Jennifer Tilly
Richard Marx - dø, pop-svin!
Marc Anthony - dø, pop-svin!
Katie Melua - hende den lækre, med den irriterende sang
Tag hatten af for:
Gabriel Fahrenheit
Christian Julius De Meza
Marc Bolan
Georgiy Gongadze (!)
Samuel Z. Arkoff - http://imdb.com/name/nm0035098/
..Og vi har jo været inde på de forskellige uafhængighedsdage rundt omkring.
Så til dagens citat:
"Hvis du er bekymret for hvad der skal ske med den yngre generation, så vil den vokse op, og begynde at bekymre sig om den yngre generation." - Roger Allen
Ha en god weekend, Jeg er tørstig NU!!!
#92 danschier.dk 20 år siden
Men tak for dagens input og god weekend! ;-)
#93 cyberzed 20 år siden
#94 myggen 20 år siden
#95 dyg 20 år siden
#96 davenport 20 år siden
..Og vi har en pakkehal til de aktiverede, hvor de sætter mærkater på udenlandsk øl. (Det er der jeg schzniger mig hen i pauserne...)
Mht. billedet af italieneren, så var det tætteste jeg kunne komme det her:
http://i3.photobucket.com/albums/y54/Clowncarz/fat...
Så brækkede jeg mig....
Tak for info om ham Georg..
#97 lyspunkt 20 år siden
#98 davenport 20 år siden
http://academic.brooklyn.cuny.edu/history/dfg/core...
..Og de danser og synger godt!
#99 myggen 20 år siden
#100 davenport 20 år siden
Indlæg nr. 100 :)