Gravatar

#11 filmz-jonasgr 18 år siden

Ovenpå den omgang fodbold som Danmark har præsteret de sidste par år overrasker det mig at folk er så optimistiske med hensyn til resultatet.

Vi har ikke spillermaterialet til at vinde en kamp som denne og kommer ikke med til EM.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#12 Yoda 18 år siden

Jeg gider ikke overveje en score - Danmark taber alligevel (sikkert stort)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#13 icetea 18 år siden

Jeg tror desværre også at Danmark skuffer som de efterhånden tit gør.
Gravatar

#14 duuk74 18 år siden

#11 Tjae livet er sgu for kort til at være pessimistisk sortseer, er min mening. Det kan godt være vi taber, men i det mindste har jeg haft det sjovt indtil vi gør.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#15 pulse83 18 år siden

Jeg forstår ikke rigtigt pessimismen omkring Danmarks mulige sejr over Spanien. For det første har Spanien langt fra været særligt skræmmende i et godt stykke tid, og uden Torres, Villa og Raul på holdet, bliver de blot mindre skræmmende. Derudover syntes jeg ofte at Danmark spiller flotte kampe mod de store nationer. Skal jeg se på det hel nøgtern, vil jeg mene at Danmark er lille favorit også i og med at de har hjemmebane. Derudover virker spillertruppen i god harmoni, i modsætning til Spaniens trup som hele tiden er omgivet af et eller andet distraherende. 1-0 eller 2-1 til Danmark.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#16 NightHawk 18 år siden

Ja jeg er nu ret positiv mest af alt grundet Christian Poulsens og Kenneth Perez return. Sidstnævnte er lige den mand vi mangler i angrebet til, at ku' gøre en forskel.

Tror Danmark vinder 3-1.

Morten Nordstrand scorer det første og Kenneth Perez de to sidste.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#17 duuk74 18 år siden

#15 Fordi det er den Danske model. Det er altid lettere at stille sig ned bagi, med hænderne over kors, og så komme bagefter og sige "hvad sagde jeg", end at stille sig op og tro på det (med risiko for at blive skuffet).
Og jeg er fuldstænding ening i dine betragtninger btw ;)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#18 Morbid 18 år siden

Gør som mig, hep på Danmark og odds 1000kr på Spanien. Så er det begrænset hvor dårligt resultatet kan blive :)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#19 Bobby Singer 18 år siden

Så er der ikke lang tid tilbage, ej jeg tror sgu på dansk sejr.

Selvfølgelig vinder :)
Idjit
Gravatar

#20 dolphinfriendly 18 år siden

For første gang længe tror jeg virkeligt på en dansk sejr over Spanien, i hvert fald er der store chancer med spaniernes relativt harmløse angreb. Det er en smule bekymrende at Ulrik Laursen er hevet ind som starter....men på den anden side synes jeg absolut ikke Gravgaard har præsteret særligt godt den seneste tid på landsholdet - virkeligt skidt at Agger er skadet.

Go' kamp til alle - det skal nok blive underholdende!

Skriv ny kommentar: