Gravatar

#1 Bobby Singer 18 år siden

Så er det i aften, at det går løs og vi skal bare vinde over Spanien.

Normalt ser jeg egentlig ikke så meget fodbold, men det er jo EM kvalifikationen vi spiller om. Vi skal bare vinde den her kamp for at komme videre.

Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at Spanien vinder 2-1, men jeg håber at vi vinder med en 2-0 eller 2-1 sejr over Spanien.

Men hvad tror i egentlig det ender med?
Idjit
Gravatar

#2 chuck 18 år siden

#1 Nu er vi jo ikke videre med en sejr. Det kræver nok også, at vi vinder de sidste tre kampe over Letland, Nordirland og Island.

Jeg tror den ender 0-0
How far does a girl have to go to untangle her tingle? Deep Throat (1972)
Gravatar

#3 filmz-Bruce 18 år siden

Historien har vist, at Spanien altid har en slagter fra Bilbao som svinsk fælder/obstruerer eller på anden måde er nedrige overfor vort fædrelands 11 vikinger og at dommeren er betalt for at se den anden vej. Vi taber.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Bobby Singer 18 år siden

# 2

Nej vi er ikke videre med en sejr, men det er stadig en meget vigtig kamp for os.
Idjit
Gravatar

#5 Pytter 18 år siden

Jeg satser på 2-0 til Danmark.
Hvad skulle vi gøre uden film?
Gravatar

#6 Bobby Singer 18 år siden

# 5

Det kunne ihvertfald være fedt med en 2-0 sejr, men det tror jeg sgu ikke, at du skal regne alt for meget med.
Idjit
Gravatar

#7 filmz-vassago 18 år siden

Umiddelbart skulle man jo mene at Spanien var det helt store favoritter, det er i hvert fald hvad tallene siger, og Danmark har jo haltet lidt på det sidste - men med Torres og Villa ude, og en Raul der ikke må være med, har vi da fået foræret en gylden chance for at komme videre.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 Zelle 18 år siden

Hvad er der dog at diskutere? Selvfølgelig vinder Danmark! Det kan der da ikke være tvivl om ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#9 filmz-mrhands 18 år siden

Danmark vinder. EOD!
Gravatar

#10 duuk74 18 år siden

4-1 til Danmark
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: