Tak for advarslen. Jeg holder stadig på at en anmeldelse skal kunne læses inden man ser en film - som en hjælp til at prioritere hvad man skal se. Grrr...
starwars 3 og spiderman 3 - det siger jo også en del om hvad slags niveau filmen ligger på :) Men film til den laveste fællesnævner har altid et stort boom. Det er jo primært børn der går i biffen (især i den her kategori).
Men alligevel flot at filmen er "helt oppe" på Spiderman 3's fænomenale niveau....
Jeg håber lidt at Dark knight gør det som hverken spiderman 3 eller starwars 3 gjorde...nemlig at leve op til det hype der har været omkring filmen...og derved slår alle rekorder....de to førstnævnet leverede desværre ikke den super-sublim-fænomonale underholdning man havde forventet....de var da okay, men levede slet ikke op til presset... Lad os håbe batmans kappe holder ham oppe i skyerne, selvom jeg er sikker på at det er Jokeren der klarer paragraferne i den film :D
Glem ikke at en skuespillers død, er lidt som en kunsterns værker. De er mere værd når man er død. Siger dermed ikke at den ikke er god. Og jeg må desværre sige jeg har syge forventninger til den her film. Men når folk er døde, så har folk det med at gå i selvsving.
#21 rockysds 17 år siden
The Dark Knight = $155,3 millioner (estimate)
Spider-Man 3 = $151,1 millioner
Og det er altså med et ca. $78 millioner mindre budget til "The Dark Knight".
#22 filmz-Bruce 17 år siden
#23 Patriarch 17 år siden
Tak for advarslen. Jeg holder stadig på at en anmeldelse skal kunne læses inden man ser en film - som en hjælp til at prioritere hvad man skal se. Grrr...
#24 Outbound Sith 17 år siden
Nogelt tyder på, at Christopher Nolan har mestret den svære kunst "at blæse og have mel i munden".
Det er næsten skræmmende, og det gør mig kun ENDNU mere utålmodig!!!
Fox Mulder
#25 filmz-grev_michal 17 år siden
Men alligevel flot at filmen er "helt oppe" på Spiderman 3's fænomenale niveau....
#26 elsotho 17 år siden
Lad os håbe batmans kappe holder ham oppe i skyerne, selvom jeg er sikker på at det er Jokeren der klarer paragraferne i den film :D
#27 Norrah 17 år siden
#28 PredatorX 17 år siden
#29 evermind 17 år siden
Det behøver vi da ikke at blive enige om, eftersom folk har forskellig smag. :)
#30 Yoda 17 år siden
Men jeg er enig med dig, meget enig...