Gravatar

#21 rockysds 17 år siden

Og hvorfor ikke også snuppe hele weekenden?

The Dark Knight = $155,3 millioner (estimate)
Spider-Man 3 = $151,1 millioner

Og det er altså med et ca. $78 millioner mindre budget til "The Dark Knight".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#22 filmz-Bruce 17 år siden

#21 Rystende!!! Altså at Spiderman 3 kunne tjene over $15.1 mio!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#23 Patriarch 17 år siden

Tak for advarslen. Jeg holder stadig på at en anmeldelse skal kunne læses inden man ser en film - som en hjælp til at prioritere hvad man skal se. Grrr...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 Outbound Sith 17 år siden

Den største åbningsweekend nogensinde (endda med en pæn margin) OG 94 % på Tomatometeret for 198 anmeldelser...

Nogelt tyder på, at Christopher Nolan har mestret den svære kunst "at blæse og have mel i munden".

Det er næsten skræmmende, og det gør mig kun ENDNU mere utålmodig!!!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#25 filmz-grev_michal 17 år siden

starwars 3 og spiderman 3 - det siger jo også en del om hvad slags niveau filmen ligger på :) Men film til den laveste fællesnævner har altid et stort boom. Det er jo primært børn der går i biffen (især i den her kategori).

Men alligevel flot at filmen er "helt oppe" på Spiderman 3's fænomenale niveau....
Gravatar

#26 elsotho 17 år siden

Jeg håber lidt at Dark knight gør det som hverken spiderman 3 eller starwars 3 gjorde...nemlig at leve op til det hype der har været omkring filmen...og derved slår alle rekorder....de to førstnævnet leverede desværre ikke den super-sublim-fænomonale underholdning man havde forventet....de var da okay, men levede slet ikke op til presset...
Lad os håbe batmans kappe holder ham oppe i skyerne, selvom jeg er sikker på at det er Jokeren der klarer paragraferne i den film :D
Gravatar

#27 Norrah 17 år siden

Glem ikke at en skuespillers død, er lidt som en kunsterns værker. De er mere værd når man er død. Siger dermed ikke at den ikke er god. Og jeg må desværre sige jeg har syge forventninger til den her film. Men når folk er døde, så har folk det med at gå i selvsving.
Gravatar

#28 PredatorX 17 år siden

Lad os lige for en god orden skyld være enige i at Revenge of the Sith og Spiderman 3 på ingen måde er "okay". Det var makværk af værste støbning.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#29 evermind 17 år siden

Det behøver vi da ikke at blive enige om, eftersom folk har forskellig smag. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#30 Yoda 17 år siden

Men jeg er enig med dig, meget enig...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: