Toy Story 3 Sen to Chihiro no kamikakush Reservoir dogs Unforgiven, The Matrix, The Watchmen Dark knight, The Memento Fountain, The Silence of the lambs, The Mulholland Drive Terminator 2: Judgement day Zodiac Antichrist El laborinto del fauno Fargo Goodfellas Oldboy Lost Highway Lord of the ring: Fellowship of the ring, The
Bu san Dead Man Gu ling jie shao nian sha ren shi jian Inland Empire Koridorius La Belle Noiseuse Le conseguenze dell'amore Life Aquatic with Steve Zissou, The Nema-ye Nazdik Oh! Soo-jung Passing, The (1992) Proposition, The Prospero's Books Sátántangó Saenghwalui balgyeon Thin Red Line, The To meteoro vima tou pelargou Uzak Werckmeister harmóniák Záhrada (1995)
Jeg overvejede også at gå på kompromis, og stemme på førnævnte film, som jeg syntes bedst om. Men jeg håber da, at "The Thin Red Line" i det mindste har en chance. :)
Det er lidt det samme dilemma i alle polls. Skal man vælge film som har en realistisk chance eller gå efter de favoritter man virkelige holder af? Nogle valg kan måske også tjene til inspiration for andre mht. fremtidige filmsyn.
Vi kunne for øvrigt også godt bruge flere stemmer på "Dead Man". :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
#141 Kiksmann 14 år siden
Sen to Chihiro no kamikakush
Reservoir dogs
Unforgiven, The
Matrix, The
Watchmen
Dark knight, The
Memento
Fountain, The
Silence of the lambs, The
Mulholland Drive
Terminator 2: Judgement day
Zodiac
Antichrist
El laborinto del fauno
Fargo
Goodfellas
Oldboy
Lost Highway
Lord of the ring: Fellowship of the ring, The
#142 MOVIE1000 14 år siden
#143 Kiksmann 14 år siden
Det er sjovt nok også indenfor disse de fleste film laves
#144 MOVIE1000 14 år siden
#145 Antlion 14 år siden
Dead Man
Gu ling jie shao nian sha ren shi jian
Inland Empire
Koridorius
La Belle Noiseuse
Le conseguenze dell'amore
Life Aquatic with Steve Zissou, The
Nema-ye Nazdik
Oh! Soo-jung
Passing, The (1992)
Proposition, The
Prospero's Books
Sátántangó
Saenghwalui balgyeon
Thin Red Line, The
To meteoro vima tou pelargou
Uzak
Werckmeister harmóniák
Záhrada (1995)
#146 inflector 14 år siden
#147 Antlion 14 år siden
Jeg overvejede også at gå på kompromis, og stemme på førnævnte film, som jeg syntes bedst om. Men jeg håber da, at "The Thin Red Line" i det mindste har en chance. :)
#148 Benway 14 år siden
Vi kunne for øvrigt også godt bruge flere stemmer på "Dead Man". :)
#149 Kruse 14 år siden
Det ser sort ud desværre. Men vi må bare håbe at de kommende lister alle har den på ;)
#150 I.F.F. 14 år siden
Jeg er lidt ked af at jeg ikke selv fik Life Aquatic med på min liste.