Gravatar

#1 filmz-KrokoHunter 20 år siden

I forbindelse med nyheden om, at Carrie Anne Moss skal spille med i MI3 (eller bliver det MI-III), var der en uenighed om hvorvidt Carrie er "lækker" eller ej.

Men lad os da få en diskussion igang. Hvem er "lækker" og hvorfor. Og kan en skuespiller/skuespillerinde godt være "lækker" uden nødvendigvis at ligne en fotomodel.

Jeg vil da gerne lige give mit besyv. Personligt har jeg nok en meget speciel smag. Jeg går ikke så meget op i skuespillerindens udseende, men mere "glimtet i øjet".

En ung skuespillerinde jeg er glad for er Clea Duval ( http://www.imdb.com/name/nm0245112/ )

Det kan diskuteres om hun er køn, men jeg synes stadig hun er "lækker". Jeg tror det er hendes "personlighed", som den fremtræder ud fra de film, jeg har set hende i (kender hende jo ikke personligt... desværre).

En anden er Alyson Hannigan ( http://www.imdb.com/name/nm0004989/ ). Men ok, hun har både glimt i øjet og er tæskelækker... MUMS MUMS.
Gravatar

#2 davenport 20 år siden

Vi kan sagtens fortsætte her:

Brittany er IMO en fantastisk steg. Hun har læberne til at suge malingen af en flagstang.

Men selve definitionen er jo svær da vi har forskellige meninger. Der er ofte stor enighed i at kvinder som Angelina er det smækreste, og jeg giver ret i denne betragtning, men hendes personlighed bryder jeg mig ikke om. Hun virker som en queenbitch, og der må gerne være personlighed bag patterne.

Igår så jeg Sarah Jessica Parker på Letterman, og jeg synes hun er ufattelig grim, men hun havde en meget nede på jorden måde at være på, og det tæller sku også.

Det sværeste i denne tråd ville så være efterfølgende at spørge:
"Hvem er den lækreste?" (Så blev bomben smidt! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#3 filmz-Mifan 20 år siden

Jeg kan ikke vælge. ARG!!! Milla Jovovich, Neel Rønnholt, Julia Stiles og Allison Hannigan.
Og du har ret Davenport, det handler meget om personlighed... ellers kunne man ligeså godt rive Jordan rundt...igen!

Men det skal være den perfekte blanding. Jeg vælger ikke Ghita Nørby selvom hun er for sej.
~ Mifan
Gravatar

#4 filmz-Jensendk 20 år siden

Lækreste.. Meg Ryan hun holder selv i hendes efterhånden ikke helt unge alder. Catherina Zeta Jones er også en sild.

Er jeg ved at blive så gammel at jeg kigger på ældre damer ;-9
Gravatar

#5 filmz-KrokoHunter 20 år siden

#4 ---- nej nej, slet ikke. Meg er sq en cutie. Hun er alt for sød i French Kiss.
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

#4 - Det ved du hvis Fru Drusse giver dig jern på...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-Mifan 20 år siden

#6 Uh...især hvis hun gør det nu... så er man ikke nødvendigvis gammel, blot erklæret nekrofil!
~ Mifan
Gravatar

#8 dyg 20 år siden

Elisha er jo min lille darling.

Derudover er Alyson Hannigan også rigtig lækker og dejlig. Men der er nu rigtigt mange rigtigt dejlige kvinder i denne verden, hvem der er lækrest, skal jeg slet ikke kunne sige.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 b e c h 20 år siden

-Salma Hayek-
Gravatar

#10 ks 20 år siden

Der er mange, og man kan vel dømme dem ud fra hver deres stil.

Eksempler.

Britney Spears, tæske lækker, men nok ik lige verdens bedste skuespiller og virker vel lidt som en en tøs der flyver på en sky hvor ingen er bedre end hende.

Angeline Jolie, jeg er helt vild med hendes ansigt og specielt hendes læber *gys*, men måske er det ik lige sagen at hun formentlig kunne tæve mig til hver en tid :p

Nicole Kidman, den kvinde har stil, dog mest når hun har make-up på, men det er at hun har så meget stil og ikke virker som en af de her dumme komedie skuespillere kan jeg godt lide.

Kan ik lide komme på flere, men mange af dem som spiller i alle de her små dumme teenage komedier er jo ret lækre.

Skriv ny kommentar: