kald mig bare svin men der er noget tiltrækkende over Juliet lewis selv om hun er tudende grim og en lige så meget kropsform som en 9-årig dreng.
Men ellers er Angelina Jolie ret så lækker med de store fyldige læber, eller lille pige Liv Tyler (Ahhhh elver).
Men noget jeg til stadighed forundres over er hvor lækre Angelina og Liv er og hvor meget de ligner deres fædre (John Voight og Steven Tyler) når de til gengæld ligner noget Djævlen afviser ved porten til helvede
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Naa, det er nok fordi du finder Steven Tyler god til at synge i mikrofon.. Nej, fair nok! Nu fik du mig til at drikke øl, du ved jeg ikke kan stoppe igen....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan da helt klart støtte det synspunkt, at der er nogle der er lækre, simpelthen fordi de er velskabte, velproportionerede og 'universelt' smukke - og så er der dem, der bare har that certain something, der trigger et eller andet kemikalie oppe i hjernen, til trods for 'middelmådigt' udseende...
Til førstnævnte gruppe hører - imo - sådan nogle som Catherine Zeta-Jones, Ashley Judd, Jennifer Love Hewitt, Sarah Michelle Gellar, Natalie Portman, Liv Tyler Angelina Jolie osv.
Til den sidstnævnte gruppe hører helt sikkert - igen imo - Clea Duvall (har fanciet hende siden jeg så hende i The Faculty), og såmænd også Alyson Hannigan. Udover dem er der også en Ali Larter, en Selma Blair, en Helena Bonham-Carter, en Patricia Arquette og egentlig også Milla Jovovich.
Sådan ser jeg da på det i hvert fald, så sådan MÅ det da være....
#11 HelmerJ 20 år siden
Men ellers er Angelina Jolie ret så lækker med de store fyldige læber, eller lille pige Liv Tyler (Ahhhh elver).
Men noget jeg til stadighed forundres over er hvor lækre Angelina og Liv er og hvor meget de ligner deres fædre (John Voight og Steven Tyler) når de til gengæld ligner noget Djævlen afviser ved porten til helvede
#12 davenport 20 år siden
9 årig dreng?? Og hvad er det med fædre? Jeg troede jeg kendte dig, men du bliver ved at overraske...
#13 HelmerJ 20 år siden
det med fædrene gik på døtre lækre ligner fædre som ikke er
#14 davenport 20 år siden
#15 HelmerJ 20 år siden
#16 MadMartigan 20 år siden
#17 20 år siden
Til førstnævnte gruppe hører - imo - sådan nogle som Catherine Zeta-Jones, Ashley Judd, Jennifer Love Hewitt, Sarah Michelle Gellar, Natalie Portman, Liv Tyler Angelina Jolie osv.
Til den sidstnævnte gruppe hører helt sikkert - igen imo - Clea Duvall (har fanciet hende siden jeg så hende i The Faculty), og såmænd også Alyson Hannigan. Udover dem er der også en Ali Larter, en Selma Blair, en Helena Bonham-Carter, en Patricia Arquette og egentlig også Milla Jovovich.
Sådan ser jeg da på det i hvert fald, så sådan MÅ det da være....
Hvor er pigerne henne i denne diskussion?
#18 20 år siden
#19 davenport 20 år siden
Hun ville da flame os alle...
#20 nakalay 20 år siden