Gravatar

#21 davenport 20 år siden

Du har nok skræmt hende væk, og endda uden billede på profilen.. Ærgeligt! ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#22 nakalay 20 år siden

Sådan går det underligt nok også altid for mig i den virkelige verden :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#23 filmz-KrokoHunter 20 år siden

DAMN. jeg må sige at jeg er overrasket over, at der er så mange ud over undertegnede, der er vild med Clea Duvall... men hun er sq også dejlig..... Spiller kanooon i Girl Interrupted....
Gravatar

#24 davenport 20 år siden

jaa, hun har noget over sig. Jeg var også i 7 sind under the Faculty.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#25 lagoni 20 år siden

Af en eller anden grund føler jeg mig altid som en 14-årig poptøs når jeg bruger ordet 'lækker'...

Nå, men kald mig overfladisk, men ham svenskeren fra "Se Til Venstre..." er den eneste grund til jeg fik set den film færdig, han var ikke helt grim at se på

Han hører nok ikke under kategorien 'lækker', men der er et eller andet specielt over Sam Neill der er lækkert. Jeg kan huske jeg blev meget fascineret af hans øjne første gang jeg så ham
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#26 filmz-bullseye 20 år siden

Jeg har altid haft et godt øje til Jennifer Aniston fra Friends, ved ikke præcist hvad det er ved hende, men episoden hvor hun render 'nøgen' rundt i lejligheden, har jeg set op til flere gange... Hehe ellers er Jennifer Garner (er det noget med navnet?) ganske lækker, skal i hvert fald se hende i aften i Alias :D *lol*
Gravatar

#27 dyg 20 år siden

#16 - Nej, det er ikke kun dig...mums da!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#28 filmz-nemesis 20 år siden

Som i selv skriver er der nogle der bare er WOW = Jennifer Love Hewitt, Angelina Jolie, Britney Spears, Alyssa Milano osv.

Men dem der mere interessere mig,er dem, der har et "glimt" i øjet, det man ikke kan sætte fingeren på, de er = Hilary Swank, Alyson Hannigan, Kate Beckinsale, Renee Zellweger, Julianne Moore og man kan blive ved, og ved, og ved.

Det vil blive umuligt, at finde en babe over alle babes, så det vil jeg slet ikke tænke på.
Gravatar

#29 Skobbolop 20 år siden

Kate Beckinsale.. jamen hun er jo vild..

Naomi Watts... hvorfor er hun ikke blevet nævnt?

Sarah Chalke... hende fra scrubs.. måske kan hun ikke defineres som lækker.. men sød.. det er hun..

Meg Ryan - French Kiss og You've got mail.. Mmmmmm

og så lige til sidst må jeg lige nævne Alison Lohman i Matchsick Men... cutie.

#30 filmz-Wacker 20 år siden

Catherine Bell er lækker
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: