Gravatar

#41 gi-jones 21 år siden

Jeg ved det ikke helt endnu. Er ved at undersøge det nærmere, men umiddelbart tror jeg det er en low-budget produktion af en eller anden slags. Spørgsmålet er så, hvad du definerer som en prof produktion. Men jeg afventer at høre fra instruktøren.

Hvad har du ellers lavet musik til?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#42 Patriarch 21 år siden

Nogle mindre danske, engelske og amerikanske kortfilm, samt en enkelt amerikansk independant spillfilm (færdig om 3 dage).

Arbejder PT. med musik til computerspil. Er lige blevet færdig med et (Second Sight, udgives af Codemasters), og er igang med det andet nu (TimeSplitters 3, udgives Electronic Arts).

Håber på at blive i branchen.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#43 MadMartigan 21 år siden

Spion I Frazertown

FANTASTISK Bog!!!!!!!!!!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#44 rimmer 21 år siden

Jeg så gerne ENDNU en indspilning af en verdensomsejling under havet.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#45 rasser 21 år siden

A Man In Full af Tom Wolfe (ved ikke hvad den danske titel er).

Så længe at det kom til at være en mere vellykket filmatisering end The Bonfire of the Vanities.
Gravatar

#46 rimmer 21 år siden

Discworld Serien
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#47 Spanner 21 år siden

Lee Child's "Jack Reacher" bøger. Fremragende suspense om en ex-militær politimand, der rejser rundt og sparker numse på badguys.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#48 ks 21 år siden

Har lige læst Rose Madder af Stephen King færdig, og som altid når man lige har læst en bog synes man det kunne være utrolig interessant at se filmatiseret, men egentlig vil jeg mene at den her roman var mere "menneskelig" end meget andet af King's arbejde så måske ville den begå sig bedre på film end så mange af hans andre film, dog har den de sædvanlige King træk her og der :)
Gravatar

#49 HelmerJ 21 år siden

#16/20
Er lige blevet færdig med det 2 første Hyperion og Hyperions fald. Ville egenligt oz ha læst de 2 sidste men der kom lige en mursten i vejen (The ultimate hitchhikers guide to the galaxy).
Er de 2 sidste bøger lige så medrivende som de første?

Kunne vildt godt tænke mig at se den som film, det sku bare være en ret så lang film for at fange Rachel's XXX ordenligt.
Men tror det kunne blive en fedt rum eventyr ting
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#50 filmz-herskegut 21 år siden

Har altid holdt af Spil, og især en serie husker jeg som den bedste, Mechwarrior - der er masser af historie til at lave en film, mener også at de har snakket om at lave det, men er vist kommet væk fra det igen.
Der har engang været en serie som hed Battletech, samme univers og det hele, bare som anime.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: