Kom lige i tanker om, at det også kunne være ret fedt at se Clive Barkers Imajica og Weaveworld filmatiseret (som #18 også nævner indirekte).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Lige en steffen konge bog mere, som jeg gerne så filmatiseret: The talisman. Tror den har godt potentiale.... har ikke læst opfølgeren endnu. men den kan stå alene.
----------------------------------- The pen is mightier than the sword...mostly.
Jeg ville gerne se "Night's Dawn" trilogien af Peter F. Hamilton filmatiseret. Dog tror jeg, at kompleksiteten af dem ville kræve en 4-5 film eller en lang TV serie
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#35: Ja, man kan jo næppe nøjes med at filmatisere den første (Reality Dysfunction), som var den klart bedste i trilogien, noget af det bedste, jeg har læst. Men det kunne godt blive en fed film, selv om jeg er overbevist om, at der vil blive skåret kraftigt i historien - den er jo, som nævnt, temmelig kompleks.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Når Harry Potter filmene er lidt på afstand (det ville være synd, hvis de uretsmæssigt blev sammenlignet), ville jeg gerne se Artemis Fowl trilogien filmatiseret. Butler skulle i så fald spilles af Vinnie Jones. Han er simpelthen skabt til den rolle!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
"Testamentet" af John Grisham kunne blive en interessant filmatisering, til trods for at en stor del af hans bøger allerede er filmatiseret. Det skulle dog gøres af en instruktør med sans for eventyr, og handlingen skulle jo nok skrives en anelse om for at passe bedre til filmmediet. "Juryen" var et frisk pust, selvom den efter sigende ikke følger bogen nøjagtigt.
------------------------------------------------- Come back here, so that I may brain thee!
#31 filmz-yoshimura 21 år siden
#32 filmz-Diller82 21 år siden
The talisman. Tror den har godt potentiale.... har ikke læst opfølgeren endnu. men den kan stå alene.
The pen is mightier than the sword...mostly.
#33 ks 21 år siden
http://us.imdb.com/title/tt0384580/
#34 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#35 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 filmz-yoshimura 21 år siden
#37 Captain Vallo 21 år siden
Butler skulle i så fald spilles af Vinnie Jones. Han er simpelthen skabt til den rolle!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#38 filmz-dark phoenix 21 år siden
"Juryen" var et frisk pust, selvom den efter sigende ikke følger bogen nøjagtigt.
Come back here, so that I may brain thee!
#39 gi-jones 21 år siden
www.kadavermarch.dk
#40 Patriarch 21 år siden
Lavede engang musik til kortfilmen 'Nekrolog' som blev vist i Skala. Den stod til at blive til en spillefilm, men så døde instruktøren - ironisk.
Anyway, kunne være interessant at lave score til den hvis den er pro