Gravatar

#1 davenport 21 år siden

Ja, overskriften siger vidst alt..

Engang ønskede jeg mig Kuglen som film, men så ødelagde Hollywood noget stort!

Men jeg fik et ønske opfyldt med LoTR filmene..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 DarkLight 21 år siden

DragonLance: Chronicles og Legends.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#3 davenport 21 år siden

Ja, for fanden. Det kunne blive stort hvis de lavede dem i en superproduktion.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 rimmer 21 år siden

Lloyd Alexanders bøger om Taran. Disney tegnefilmen var da ok, men det er fede historier på højde med Narnia synes jeg.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#5 filmz-VirtUs 21 år siden

LOTR !!!!!!!!!! eller :)

#6 filmz-yoshimura 21 år siden

Hvis man ser bort fra Hobitten, så synes jeg personligt, at flere af Stephen Laws' gysere ville egne sig fint til at blive filmatiseret, f.eks. Darkfall eller Daemonic. Ellers kunne det også være superfedt at se mere til fantasygenren, f.eks. i skikkelse af Feists fremragende bøger om Pug (fra Magician og op til og med Riftwar-sagaen - stort project, I know).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#7 filmz-yoshimura 21 år siden

"2: Og så kan jeg i øvrigt også kun tilslutte mig tanken om at se Raistlin et. al. blive filmatiseret (DragonLance). Kunne vi eventuelt i plenum enes om en mulig casting af Caramon, Raistlin og hvad de nu ellers hedder allesammen? Hvad med Matthew McConaughey som Raistlin (jvf. hans rolle i Reign of Fire). Han kunne da godt være tilpas uligevægtigt kolerisk og karismatisk til at være Raistlin.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#8 Patriarch 21 år siden

Raistlin = Johnny Depp
Tanis = Eric Stoltz
Goldmoon = Charlize Theron
Kitiara = Milla Jovovich
Fizban = John Cleese

Nævner dem, og ikke de andre fordi disse er nogle af de bedste bud jeg har set
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 El vez 21 år siden

Arnie som Caramon ? =)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 21 år siden

#8: Jeg tvivler nu lidt på Johnny Depp. Vel kan han spille tosset, men kan han spille rigtig godt gammeldags ondskabsfuld?

Mht. Arnold som Caramon, så synes jeg ærligt talt, han er for gammel - så måske (måske!) hellere The Rock. Jeg er måske heller ikke så vild med John Cleese som Fizban, og det hænger nok sammen med, at jeg for mit indre øje ser ham som "Tom" i "Quest for the Holy Grail", og det kan man jo ikke tage seriøst ;-)

Skriv ny kommentar: