Gravatar

#31 DarkLight 14 år siden

Jeg ER Gammel. Jeg er med på øl i toget. Eller hvad nu det bliver. Kan godt se ud til at alle pladser i Johans Joke-bus måske er fyldt ud. Hvis ikke, vil jeg også gerne med :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 Wangsgaard 14 år siden

#31 thats the spirit!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#33 evermind 14 år siden

wimmie (30) skrev:

Sounds kinda scary :D

Johans Joke-bus? Eller the dirty combo of Wang & Bony? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#34 DarkLight 14 år siden

Erfaring viser at denne tråd lynhurtig bliver smadret til at Bacon, sjofle bemærkninger og bookmakeri om hvornår Bony går kold i år, så jeg har lige tilladt mig at trække tilmeldte og antal ud i et Google Ark. I burde alle kunne rette.

Julefrokost ark.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 evermind 14 år siden

Så røg jeg sgu også lige på listen ... Vil ikke gå glip af det for noget! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#36 Outbound Sith 14 år siden

#35 Yay!
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#37 DarkLight 14 år siden

Nooooooooo!
Gravatar

#38 evermind 14 år siden

Luk røven, FleshLight! :P
Gravatar

#39 wimmie 14 år siden

#33 Begge dele I guess....

#34 Nice - tak :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#40 HelmerJ 14 år siden

#38 LOL
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: