Gravatar

#41 Bony 14 år siden

DarkLight (31) skrev:
Jeg ER Gammel. Jeg er med på øl i toget. Eller hvad nu det bliver. Kan godt se ud til at alle pladser i Johans Joke-bus måske er fyldt ud. Hvis ikke, vil jeg også gerne med :)

Jeg har et fire personers film quiz spil, så jeg foreslår en fire personers plads med bord i toget. Wang, DarkLight, Bony + en fjerde (?), øl og god hygge på turen. Hvem er frisk på sådan en tur? :-)

Medmindre der selvfølgelig er plads til alle i bilen. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#42 DarkLight 14 år siden

Jeg er klar! Men hvorfor skal vi nu ødelægge øldrikningen med spil? ;)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#43 Benway 14 år siden

Find cafe latten frem for jeg dukker også op. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#44 Skeloboy 14 år siden

#43 - sådan!

Hvis du kører i bil fra Odense...så sig lige til :)
Gravatar

#45 Benway 14 år siden

#44 Har desværre ingen bil, men vi kan da følges i toget eller bussen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#46 Skeloboy 14 år siden

#45 - bussen er det letteste.

Kan allerede give et tidspunkt nu: 13.25, så er den i Turup kl. 14.08. Ellers kommer den først 16.08, og det er for sent i forhold til mad.

Wimmie: er der en butik i Turup? Fordi så gider jeg ikke til at slæbe øl med fra Odense :)
Gravatar

#47 wimmie 14 år siden

Der er Lokalbrugsen i Turup :p
Men den er lidt dyr (som den slags nu er), men ellers kører vi bare et smut ind til Assens - det kan jo også være at vi opdager at der mangler noget. I Assens er der Superbrugsen, Netto, Aldi, Kiwi, Fakta og Spar.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#48 Skeloboy 14 år siden

#47 - så er der vel Vestfyn til 3.25+pant? :)

Det er helt fint.
Gravatar

#49 Benway 14 år siden

#46 Ok. Så lad os bare gå efter 13:25-bussen.
Gravatar

#50 Skeloboy 14 år siden

Wimmie: vi kommer kl. 14.08 ! :)

Skriv ny kommentar: