Jeg ER Gammel. Jeg er med på øl i toget. Eller hvad nu det bliver. Kan godt se ud til at alle pladser i Johans Joke-bus måske er fyldt ud. Hvis ikke, vil jeg også gerne med :)
Jeg har et fire personers film quiz spil, så jeg foreslår en fire personers plads med bord i toget. Wang, DarkLight, Bony + en fjerde (?), øl og god hygge på turen. Hvem er frisk på sådan en tur? :-)
Medmindre der selvfølgelig er plads til alle i bilen. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Der er Lokalbrugsen i Turup :p Men den er lidt dyr (som den slags nu er), men ellers kører vi bare et smut ind til Assens - det kan jo også være at vi opdager at der mangler noget. I Assens er der Superbrugsen, Netto, Aldi, Kiwi, Fakta og Spar.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#41 Bony 14 år siden
Jeg har et fire personers film quiz spil, så jeg foreslår en fire personers plads med bord i toget. Wang, DarkLight, Bony + en fjerde (?), øl og god hygge på turen. Hvem er frisk på sådan en tur? :-)
Medmindre der selvfølgelig er plads til alle i bilen. ;-)
#42 DarkLight 14 år siden
#43 Benway 14 år siden
#44 Skeloboy 14 år siden
Hvis du kører i bil fra Odense...så sig lige til :)
#45 Benway 14 år siden
#46 Skeloboy 14 år siden
Kan allerede give et tidspunkt nu: 13.25, så er den i Turup kl. 14.08. Ellers kommer den først 16.08, og det er for sent i forhold til mad.
Wimmie: er der en butik i Turup? Fordi så gider jeg ikke til at slæbe øl med fra Odense :)
#47 wimmie 14 år siden
Men den er lidt dyr (som den slags nu er), men ellers kører vi bare et smut ind til Assens - det kan jo også være at vi opdager at der mangler noget. I Assens er der Superbrugsen, Netto, Aldi, Kiwi, Fakta og Spar.
#48 Skeloboy 14 år siden
Det er helt fint.
#49 Benway 14 år siden
#50 Skeloboy 14 år siden