Men Johan, kan det arrangeres, at jeg kobler mig på i Ringsted? Så får jeg heller ikke en lige så høj dosis at din dødbringende "humor" som de øvrige ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#285, det bør ikke være noget problem :-) Jeg har dog brug for en co-pilot til at guide mig lidt af vejen. Indtil dette sekund vidste jeg ikke, at Ringsted lå på Sjælland.
Såååååååådan. Men vi kan godt smutte lidt tidligere... også nu, hvor vi lige skal forbi Ruben. 14.30 på hovedbanen folks? Og der er én betingelse for at rejse med mig - på hjemrejsen SKAL vi lige lynhurtigt ind i Nyborg og købe en kæmpe brunsviger. Yirh!
Jeg har også en fancy smartphone med google maps!! Lyder helt perfekt Johan og ikke mindst med brunsviger det kan mine kommende tømmermænd nok lige klare.
Darklight: Er det denne gang vi skal have tequlia?
#281 Outbound Sith 14 år siden
Hvorfor ikke satse på at lande i Assens ved 15-tiden, så Bony også kan opleve lidt af festen, inden han står af? ;)
Fox Mulder
#282 evermind 14 år siden
#283 The Insider 14 år siden
#284 Kruse 14 år siden
Ja tak, jeg kunne godt bruge et lift :)
#285 evermind 14 år siden
#286 The Insider 14 år siden
#287 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder
#288 The Insider 14 år siden
#289 Skeloboy 14 år siden
#290 Wangsgaard 14 år siden
Lyder helt perfekt Johan og ikke mindst med brunsviger det kan mine kommende tømmermænd nok lige klare.
Darklight: Er det denne gang vi skal have tequlia?