Jeg har et fire personers film quiz spil, så jeg foreslår en fire personers plads med bord i toget. Wang, DarkLight, Bony + en fjerde (?), øl og god hygge på turen. Hvem er frisk på sådan en tur? :-)
Medmindre der selvfølgelig er plads til alle i bilen. ;-)
Den er jeg med på, jeg har master of the movies spil, men tror ikke jeg har en chance mod jer :P
Jeg er også på, har Davenport med, kan nok klare 1 mere i bilen, 2-3 hvis vi snupper Davenport's vogn. Vi kan udgøre del af klargøringen, mad borddækning what ever.
Jeg vil meget gerne have en plads i bilen fra Kolding :)
For dælen da, jeg har fuldstændig overset denne tråd! Men jeg satser afgjort på at komme med - jeg bør faktisk vide endelig besked engang i morgen. Jeg er beæret over, at mine forældres karet allerede er blevet døbt "Jokebussen" - det bliver dæleme hyggeligt! (eller uhyggeligt, afhængigt af hvor syg din humor er!)
Desværre er mine forældres bil blot en lille Nissan Almera. Altså, vi kan vel godt være 5 i den, men jeg ville foretrække 4, fordi bagagerummet heller ikke er stort, og vi skal vel have gaver/mad/soveting med. Og det er sateme noget rigtig PIS, fordi jeg HADER at sige nej til mine fellow Flimz'ere, det skærer altså i hjertet :-( Wang og Thomas (Outbound Sith) har allerede reserveret plads i forvejen, og eftersom du var først til mølle, Ruben, får du selvfølgelig den fjerde plads :-) Men Bony, for fanden... Du SKAL sgu da også med! Well, hvis vi eventuelt kan sidde med nogle af vores ting på skødet (jeg går ud fra, at Bony skal sidde med en random hund, jeg vil dog helst ikke sidde med noget, da det kan gøre det svært at kontrollere rattet :-)), så er du også med Bony!
#51 Skeloboy 14 år siden
#52 wimmie 14 år siden
(Så vil jeg nu hellere have Odense Pilsner - Vestfyen smager altså ikke særlig godt)
#53 Skeloboy 14 år siden
#54 wimmie 14 år siden
#55 Wangsgaard 14 år siden
Den er jeg med på, jeg har master of the movies spil, men tror ikke jeg har en chance mod jer :P
#56 Skeloboy 14 år siden
Men hvis vi alligevel skal til Assens, så er det jo fint.
#57 tiany 14 år siden
Jeg vil meget gerne have en plads i bilen fra Kolding :)
#58 cyberzed 14 år siden
#59 The Insider 14 år siden
Desværre er mine forældres bil blot en lille Nissan Almera. Altså, vi kan vel godt være 5 i den, men jeg ville foretrække 4, fordi bagagerummet heller ikke er stort, og vi skal vel have gaver/mad/soveting med. Og det er sateme noget rigtig PIS, fordi jeg HADER at sige nej til mine fellow Flimz'ere, det skærer altså i hjertet :-( Wang og Thomas (Outbound Sith) har allerede reserveret plads i forvejen, og eftersom du var først til mølle, Ruben, får du selvfølgelig den fjerde plads :-) Men Bony, for fanden... Du SKAL sgu da også med! Well, hvis vi eventuelt kan sidde med nogle af vores ting på skødet (jeg går ud fra, at Bony skal sidde med en random hund, jeg vil dog helst ikke sidde med noget, da det kan gøre det svært at kontrollere rattet :-)), så er du også med Bony!
#60 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder