Gravatar

#301 Bony 14 år siden

Outbound Sith (281) skrev:
Hvorfor ikke satse på at lande i Assens ved 15-tiden, så Bony også kan opleve lidt af festen, inden han står af? ;)

evermind (282) skrev:
#281 Bony overlever ikke turen over broen - det er et erklæret mål!

dyg (299) skrev:
hvilket dog på ingen måde kan sammenlignes med hverken Bony eller dave's eskapader ved sidste års julefrokost.

Haha hoho, bla bla..!

Jeg har sagt det før og jeg siger det igen. Det skyldes ene og alene det djævelskab til snaps. Jeg mindes Baconport og hans onde svoger stå med en tragt og hælde skidtet i systemet på mig! :)

Jeg drikker IKKE snaps i år! Til gengæld er jeg frisk på brunsvigere i Nyborg. Det lyder ganske hyggeligt. Tequila kan jeg også godt klare. Snaps er det eneste der virkelig tager benene væk under mig! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#302 Wangsgaard 14 år siden

#301 Jeg har det på samme måde med snaps, derfor gav jeg det vidst til darklight så jeg slap :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#303 davenport 14 år siden

Jeg er pisse træt af at jeg gik kold til den JF sidste år, men jeg havde været igang i så mange dage, at kroppen stod af. Glæder mig til at være gæst i år :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#304 wimmie 14 år siden

Mmmm...tequila. Jeg er klart med med appelsin+kanel-versionen (AKA tøseversionen); den fik vi i Rom :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#305 wimmie 14 år siden

Skeloboy (289) skrev:
Wimmie: har du stadig brug for de tomme VHS-kassetter?

Ja, hvis du ikke har smidt dem væk så har jeg da - havde helt glemt alt om dem :D

Jeg tænkte faktisk på at tage til Odense og handle om lørdagen omkring middag - hvis du er frisk kan du da tage med? Du har jo godt forstand på menuen ;)
Så kan du få et lift til Assens og behøver kun at tænke på bus til hjemturen (og behøver ikke at slæbe tomme VHS-kassetter)
Gravatar

#306 davenport 14 år siden

Will there be Bacon?
Gravatar

#307 wimmie 14 år siden

Oh yes, there will be Bacon...and Snøfler!
Gravatar

#308 davenport 14 år siden

:D
Gravatar

#309 HelmerJ 14 år siden

Skal vi lige fejre du heller ikke skal på arbejde i morgen med et stykke bacon og en pilsner?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#310 davenport 14 år siden

Tror jeg skal i seng. Jeg skal jo ned og straffe!!!!

Skriv ny kommentar: