Så melder jeg mig også under fanerne. Penge overført.
Jeg regner med at skaffe en bil og kører fra svigerfamilien fra Odense SV ved eftermiddagstid hvis det har interesse. Kører til Odense SV for at afleverer bilen igen dagen efter.
Hvis det er plads, vil jeg også gerne med begge veje. Så slipper jeg for at rode med bus.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
@davenport - har dig og Helmer besluttet jer for hvornår I køre fra Kolding på lørdag? Jeg vil meget gerne vide sådan ca. hvornår I kan samle mig op ved IBC...
Han er lige på spejderlederlejr, men vi skal nok finde ud af det. Det tager små 3 kvarter til Rosengårdscenteret fra Kolding, så vi kører vel bare så det passer med de andre? Nogle drukønsker til bilen? Vi plejer at prygle gulddamer, og Helmer har jævnligt en køresnaps med sig rundt ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så melder jeg mig også under fanerne. Penge overført.
Jeg regner med at skaffe en bil og kører fra svigerfamilien fra Odense SV ved eftermiddagstid hvis det har interesse. Kører til Odense SV for at afleverer bilen igen dagen efter.
Hvis det er plads, vil jeg også gerne med begge veje. Så slipper jeg for at rode med bus.
Der skulle gerne være plads. Men det med at komme derud er straks lidt mere bøvlet da planen er at familien og jeg tager ud til svigerfamilien (i retning af Assens) og spiser frokost, hvorefter jeg kører derfra når tiden er inde. Men hvis vi kan planlæge et eller andet smart derudfra så er du hjertens velkommen. Fx går der bus til Bellinge (Bus 31). Så spare du da nok en lille time og noget bøvl... Var det noget?
Ah. Troede det var direkte fra Odense. Så kan jeg lige så godt holde fast i billetten jeg har. Om det er den ene bus eller den anden, er vist næsten det samme. Men tak for tilbudet!
Hvad med hjem om søndagen? Er det forbi Odense Hovedbane eller?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#391 Patriarch 14 år siden
Jeg har endnu ikke en aftale om bilen, men håber.
#392 Benway 14 år siden
#393 Patriarch 14 år siden
#394 Benway 14 år siden
#395 Skeloboy 14 år siden
Jeg kører så med Wimmie om lørdagen.
#396 DarkLight 14 år siden
#397 tiany 14 år siden
Jeg vil meget gerne vide sådan ca. hvornår I kan samle mig op ved IBC...
#398 davenport 14 år siden
Nogle drukønsker til bilen? Vi plejer at prygle gulddamer, og Helmer har jævnligt en køresnaps med sig rundt ;)
#399 Patriarch 14 år siden
Der skulle gerne være plads. Men det med at komme derud er straks lidt mere bøvlet da planen er at familien og jeg tager ud til svigerfamilien (i retning af Assens) og spiser frokost, hvorefter jeg kører derfra når tiden er inde. Men hvis vi kan planlæge et eller andet smart derudfra så er du hjertens velkommen. Fx går der bus til Bellinge (Bus 31). Så spare du da nok en lille time og noget bøvl... Var det noget?
#400 DarkLight 14 år siden
Hvad med hjem om søndagen? Er det forbi Odense Hovedbane eller?