Til jer der kommer fra Sjælland: Ved ikke om i har GPS eller Krak-kort eller hvordan, men uanset hvad så er det lettest at køre af motorvejen ved Vissenbjerg - IKKE Aarup som nogle GPS'er siger. Aarup-vejen har en lang 50 km/t zone som mange GPS'er ikke kender til, og derudover kommer man igennem Aarup som er en træls by at skulle igennem.
Jeg kan lige give den letteste rutebeskrivelse:
Kør af motorvejen ved Vissenbjerg - for enden af afkørslen drej til venstre - for enden af denne vej drej til højre ved tanken - Kør ca. 1 km og drej til Venstre (der hvor der står Assens og Bred) - kør igennem byen Bred (som faktisk er temmelig bred) og i udkanten kommer I til en lille rundkørsel - tag første vej (mod Assens). - Kør ca. 6 km til enden af vejen og drej til venstre (igen mod Assens) - Kør endnu ca. 6 km (gennem byen Ørsted) til I når Turup, her kører I et par hundrede meter og så ligger vores hus på venstre hånd (et stort rødt hus)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Han er lige på spejderlederlejr, men vi skal nok finde ud af det. Det tager små 3 kvarter til Rosengårdscenteret fra Kolding, så vi kører vel bare så det passer med de andre? Nogle drukønsker til bilen? Vi plejer at prygle gulddamer, og Helmer har jævnligt en køresnaps med sig rundt ;)
Gulddamer er fint nok - Helmer får snapsen for sig selv...
Men nu skal vi jo heller ikke køre spiritus kørsel :D
Har lige sat og gloet på everminds fantastiske billeder fra sommerfesten, så nu glæder jeg mig endnu mere til på lørdag... Jeg skal dog stadig lige finde nogle pakker til pakkelegen :/
Wimmie, ligger der en Netto eller lignende i nærheden af dig, som har længe åbent om lørdagen, så man ikke behøver at fjern-proviantere det hele hjemmefra?
#401 Patriarch 14 år siden
#402 DarkLight 14 år siden
#403 wimmie 14 år siden
Jeg kan lige give den letteste rutebeskrivelse:
Kør af motorvejen ved Vissenbjerg
- for enden af afkørslen drej til venstre
- for enden af denne vej drej til højre ved tanken
- Kør ca. 1 km og drej til Venstre (der hvor der står Assens og Bred)
- kør igennem byen Bred (som faktisk er temmelig bred) og i udkanten kommer I til en lille rundkørsel - tag første vej (mod Assens).
- Kør ca. 6 km til enden af vejen og drej til venstre (igen mod Assens)
- Kør endnu ca. 6 km (gennem byen Ørsted) til I når Turup, her kører I et par hundrede meter og så ligger vores hus på venstre hånd (et stort rødt hus)
#404 tiany 14 år siden
Gulddamer er fint nok - Helmer får snapsen for sig selv...
Men nu skal vi jo heller ikke køre spiritus kørsel :D
#405 MOVIE1000 14 år siden
#406 tiany 14 år siden
#407 nakalay 14 år siden
#408 Skeloboy 14 år siden
#409 tiany 14 år siden
Jeg er sydjyde - jeg har lov til at sige "sat" :P
#410 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder