Jeg tager formentlig en sovepose med, og så vil jeg håbe at der er et forholdsvis blødt sted jeg kan ligge når jeg engang går død. Eller også vil jeg sørge for at gå under tidligt, for at kunne snuppe en af madrasserne fra dem der egentligt havde reserveret dem ;)
Så skal du godt nok være hurtig ude. Visse personer har en historik med at forsvinde mens det stadig er lyst...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg har fået lift fra Helmer ved kolding station så det behøves ikke gi-jones men tusind tak for tilbuddet :) Så skal der findes drikkelse (øl, sodavand og rester som jeg har liggende)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Bekræfter lige at jeg tager hjem lørdag nat, så der bliver ikke kørelejlighed søndag morgen til onsdag (men selvfølgelig lørdag hvis man er klar til at smutte når jeg er :))
Et par timer eller måske 8...har en ond plan om at jeg laver tricket som jeg plejer så jeg kan sove så længe som jeg vil uden at folk render på tønden og lignende :D
#461 Skeloboy 14 år siden
Hvilket dog ikke er noget problem. Jeg vil lave indkøbslisten i aften.
#462 cyberzed 14 år siden
#463 Kruse 14 år siden
#464 DarkLight 14 år siden
Så skal du godt nok være hurtig ude. Visse personer har en historik med at forsvinde mens det stadig er lyst...
#465 davenport 14 år siden
#466 MOVIE1000 14 år siden
Så skal der findes drikkelse (øl, sodavand og rester som jeg har liggende)
#467 Patriarch 14 år siden
#468 wimmie 14 år siden
:-O
Hvor længe regner folk med at skulle sove ud efter den julefrokost?
#469 gi-jones 14 år siden
#470 cyberzed 14 år siden