I øvrigt, my fellow københavnere, jeg er nødt til at være hjemme før kl. 15 om søndagen, så jeg satser på, at vi kører tilbage ved middagstid søndag. Håber, at det er all-right :-)
Som det ser ud nu, henter jeg Outbound Sith, Evermind, Wangsgaard og Bony ved hovedbanen 14.30 lørdag. Ruben, ville du sende instruktioner i forhold til, hvordan vi kommer hjem til dig på vejen? Eller måske bare adressen, for så kan du vel guide via GPS, Thomas? Ville du også notere Winnis directions, Thomas? Så kan du være Chewbacca på turen :-)
Jeg er også løbet ind i nogle problemer med en deadline på en opgave mandag. Mit alternativ var også, at droppe julefrokosten, men det nægter jeg simpelthen!
You have to come!!! Min bærbar computre kan holde en del timer hvis du vil skrive på vejen derover, samt hvad er din opgave om? Kan en biologi-studerende hjælpe?
Så er tasken pakket...med dyne, tæppe, hovedpude, gaver og VHS-kassetter til Wimmie...så kan jeg drikke mig i hegnet i morgen og sove så lang tid som muligt på lørdag...:)
#473, hehe, do! :-) Men folkens, vi mødes foran hovedbanens hovedindgang, den hvor biler kan parkere, der samler jeg jer op. Ruben, ville du sende instruktioner til Chewbacca (artist formerly known as Outbond Sith)
You have to come!!! Min bærbar computre kan holde en del timer hvis du vil skrive på vejen derover, samt hvad er din opgave om? Kan en biologi-studerende hjælpe?
Rygestop. Men jeg har dog styr på det anatomiske, fysiologiske og patologiske, så det behøver jeg ikke hjælp til. Så er der lige det sociologiske, sådan noget som sundheds- og sygdomsadfærd. Det er ikke fordi at det er svært, det er bare ekstremt tidskrævende at skrive om. Men ellers tak for tilbudet. :) Jeg ville alligevel ikke få skrevet noget i bilen for vi skal da drikke øl. Jeg mindes jo frøkenens kærlighed til de gyldne damer. ;)
Johan, det er helt i orden med mig, at vi tager tidligt hjem søndag, for jeg har jo som nævnt tidligere også planer søndag. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#471 The Insider 14 år siden
Som det ser ud nu, henter jeg Outbound Sith, Evermind, Wangsgaard og Bony ved hovedbanen 14.30 lørdag. Ruben, ville du sende instruktioner i forhold til, hvordan vi kommer hjem til dig på vejen? Eller måske bare adressen, for så kan du vel guide via GPS, Thomas? Ville du også notere Winnis directions, Thomas? Så kan du være Chewbacca på turen :-)
#472 Patriarch 14 år siden
hehe... til ODENSE skulle der stå.
#473 cyberzed 14 år siden
#474 Outbound Sith 14 år siden
Fox Mulder
#475 Benway 14 år siden
#476 Wangsgaard 14 år siden
#477 Skeloboy 14 år siden
#478 The Insider 14 år siden
#479 Bony 14 år siden
Rygestop. Men jeg har dog styr på det anatomiske, fysiologiske og patologiske, så det behøver jeg ikke hjælp til. Så er der lige det sociologiske, sådan noget som sundheds- og sygdomsadfærd. Det er ikke fordi at det er svært, det er bare ekstremt tidskrævende at skrive om. Men ellers tak for tilbudet. :)
Jeg ville alligevel ikke få skrevet noget i bilen for vi skal da drikke øl. Jeg mindes jo frøkenens kærlighed til de gyldne damer. ;)
Johan, det er helt i orden med mig, at vi tager tidligt hjem søndag, for jeg har jo som nævnt tidligere også planer søndag. :)
#480 The Insider 14 år siden