#93 tsk se nu må jeg jo bringe det hårde skyts frem, jeg ser din Otto, og hæver med Stegelmann
og når det kommer til hvem der er gud er der jo kun en person i verden, der kan ha den title, uanset hvor mange eller få film han har lavet, Stegelmann. 8-)
men det er ok du holder dig til din otto vi kan jo aldrig blive enig hehe, Pentium vs AMD om igen.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#101 Du må virkeligt køre noget heftigere skyts frem, unge mand....DET der er jo dilentantisk! Stegelmann er ikke værdig til at slikke Otto's.....støvler!
#104 jep det er den Gimleon 1 høre når han skal ha fest sikkert hehe. I har jeres religion, jeg har min så'en skal det være. Jeg tilhøre jo også en anden generation.
[krammer sin Stegelmann dukke]
men nu smutter jeg lige skal på andejagt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg så ace ventura 35 gange det første år jeg ejede den... Siden er det blevet til 2-3 gange. Hvad kan jeg sige jeg var ung og faldt for Jim Carrey. Desuden var det min første videofilm. I nyere er det nok Donnie Darko og LOTR filmene jeg har set mest. Begge dele har rundet de 10.
#101 elwood 20 år siden
og når det kommer til hvem der er gud er der jo kun en person i verden, der kan ha den title, uanset hvor mange eller få film han har lavet, Stegelmann. 8-)
men det er ok du holder dig til din otto vi kan jo aldrig blive enig hehe, Pentium vs AMD om igen.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 filmz-gimleno1 20 år siden
#103 JannikAnd 20 år siden
Se, DÉT er blasfemi!
#104 filmz-Dennis 20 år siden
"to lys på et bord,
3 forløsende ord,
og et glas fyldt med ungdommens........"
#105 filmz-Dennis 20 år siden
Tryk på pilene og skru op for lyden og nyd at det er sommer i Danmark.:
Otto med lyd
#106 elwood 20 år siden
[krammer sin Stegelmann dukke]
men nu smutter jeg lige skal på andejagt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#107 filmz-gimleno1 20 år siden
Er Stegelmann forresten ikke med i Scientology? Tror vist også han kommer fra Fyn?
#108 filmz-lbw 20 år siden
Jeg er (desværre) typen som #33 hentyder til. Der er for mange gode one-liners i den film.
Sammen med Last of the Mohicans der blev brugt til at teste mit første dolby surround setup i 94...
#109 rimmer 20 år siden
I nyere er det nok Donnie Darko og LOTR filmene jeg har set mest. Begge dele har rundet de 10.
#110 jacob_uno 20 år siden