Gravatar

#21 filmz-Bruce 20 år siden

#19 Jeg husker dem og jeg var selv inde og se Sea Wolves ;) Og Flugten fra Alcatraz kan jeg huske. Og ja, The Island kan jeg godt huske, den både læste jeg og så og dengang var den ret uhyggelig :)

Der var også Roxy på Godthåbsvej, Platan bio, Toftegårds Bio, City Bio, den gamle Palladium og Colosseum på Jagtvej. Her kan man mindes :)

Jeg har allerede skrevet dig op til en lille rendezvous og har et par andre i kikkerten, hvem ved...måske en lille filmklub, så når jeg får podie og stole sat op her i sommeren, så kan vi lave hyldesten ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 filmz-Wacker 20 år siden

BOB har jeg set igennem en 7-8 gange nu, ellers er det Star Trek first contact og Minority Report 10+
Min kærestes favorit er bridget jones, den er på 100+ ifølge hende selv

Skal man tage "Naturfilm" med ?, for så er det en anderledes rækkefølge :-) he he he - spøg til side
EOD
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#23 filmz-ataris 20 år siden

#22 - Jeg tør ikke engang se Bridget Jones's diary en gang, når Hugh Grant er med
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 21 Glæder mig som et lille barn :) - Count me in whenever you are ready !

Ja, det er en dejlig, men lidt vemodig, hjemmeside for sådan nogen som os :)

Metropols og Rialto 2's Juleshow var fast tradition i vores familie og i City Bio har jeg set masser af Karate/Kong Fu film, Bruce Lee film og masser af dobbeltprogrammer med både halv og helt dårlige film, hvis man da ikke lige hoppede ind ved siden af i det ombyggede Saga og så fx Fluci og andre i dag kult og gyserfilm som fx The Burning. Eller hvad med ABCinema, som på tros af sin lille størrelse faktisk kunne vise 70mm. Så bl.a. Out of Africa der i 70 mm :)

Jo jeg har altid set flest film i biografen både de flotte og gode, men også det værste indenfor alle genre.

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#25 filmz-Bruce 20 år siden

ABCinema var faktisk en dejlig lille biograf og så havde de det dersens teaterbillede, som altid stod på skærmen inden start :) Hov, tror jeg så Saturday Night Fever dér 5-6 gange :)

I'll let you know :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#26 filmz-incubus 20 år siden

Uhhh... det må være SW-trilogien... den første selvfølgelig. Ved ikke hvor mange gange, jeg har set den men det er rigtig mange gange. Kan huske en dag for mange år siden, da jeg var en ung purk, hvor jeg satte mig ned og "hørte" ANH på video over anlægget, fordi tv'et var til reperation... talk about living a sad lonely life... :p
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#27 Herrguth 20 år siden

Da jeg gik i 9. klasse var jeg helt pjattet med 2 film, som jeg så igen og igen. Så jeg har nok dem begge ca. 25 gange.
French Kiss (Meg Ryan og Kevin Kline er så gode i denne film, og jeg kan da stadig grine over den...)

The Craft (Vi var nogle stykker som så den om og om igen...)

Det er jo ikke lige de dybeste film, men det er jo ren underholdning som man kan fordøje igen og igen.

Ellers er der Labyrinth. Den har jeg godt nok også set mange gange...
Gravatar

#28 filmz-sparrowed 20 år siden

Scream-trilogien så jeg 3gange i bio...sidste gang var samlet i et marathon--

Ellers Die hard: With a Vengeance så jeg også en del gange da jeg fik den, lige efter den var udkommet på video..nogle år siden,,efterhånden. Der var bare noget ved denne film, som jeg godt ku li.

Fright Night... har jeg set så mange gange, så jeg kan huske replikkerne, når jeg ser filmen.

Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#29 filmz-gimleno1 20 år siden

Se7en - alene i biffen 5 gange, et utal på video og dvd..
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#30 McPeter 20 år siden

Top Gun..... på en eller anden måde ender fælles 'hvad-skal-vi-se-sammen'-beslutniner når man er mere end 5 altid med at ende på den film. :-)

Valget er dog også endt en del gange på Dum & Dummere sammen med en bestemt vennegruppe - dog har vi nok set scenen med stokken (ved ugle-receptionen) ca. 5 gange så mange gange som resten af filmen - det er bare et helt fantastisk øjeblik hvor han bare saver den anden ned bagfra med sin stok! :-D

Stjernekrigen er også et godt bud (ja, det hed den altså da jeg begyndte at se den!) :-)

Back to the Future og Indiana Jones & The Last Crusade er også røget over skærmer en del gange.

LOTR-trilogien skal nok også komme deropaf, men den er jo stadig 'forholdsvis' ny... :-)

Men tror nu at Braveheart ender med at løbe med sejren - på trods af spilletiden er den røget på fantastisk mange gange! :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: