Hvilken film har i set flest gange?? Og bare læg gange set i bio, dvd/vhs og set i tv sammen.. bare hvor mange gange i har set filmen helt færdig flest gange :D
Tror hos mig det er De Utrolige, for satan.. har set den omkring 14 gange (13 gange på dvd og 1 i bio).. alle mine venner skulle også lige se den da jeg havde fået den :P Ellers har jeg også set Die Hard: WIth a Vengeance et 10-11 gange.. elsker den film og John McLanes uheldige lortedage :D
... fortsættelse på (min egen) #1 :) Har også set Pirates of the Caribbean ca. 12 gange, elsker den film, især Capt. Jack Sparrow :D Johnny Depp er for cool og den rolle (helt klart det der går filmen seværdig gang nr. 10, 11 og 12 :)
Nice.. Jurassic Park 20 gange??? Det er vildt, tror jeg har set den 6 gange eller sådan noget.. men meget go film self. :)
Hmm, jeg tror, jeg må have set Blade Runner og Braveheart omkring 4-5 gange hver, men mere kan jeg ikke snige mig op på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
The Matrix, eller Band Of Brothers. ser dem begge hvergang jeg har ferie, og der kan da også snige sig et enkelt afsnit eller 2 ab BoB ind engang imellem.
Det må være Pulp Fiction... Da jeg var ca 15 så jeg den 1 eller 2 gange om ugen i 6 måneder, og derefter holdt jeg et godt tempo det næste år... Jeg gad ikke tæller efter de første 25... (ja jeg var besat, købte den på tjekkisk!) Men nu er jeg rask igen... og har ikke set den i lang tid... På den anden side tror jeg jeg ved hvad jeg skal lave i aften nu hehe :)
Ellers må det være Blade runner, Starship Troopers, Avalon eller The Tenant som en 2. plads
........................................ "If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gik til utallige Bond kavalkader i Kinopalæet og Nørreport omkring den mørke middelalder og jeg formoder, at jeg så I hendes majestæts hemmelige tjeneste 11 gange.
Dog er Ørneborgen nok den som tager prisen. I en periode blev hver bytur afsluttet med Ørneborgen på DVD'en.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Som nævnt andetsteds, er det nok Rush Hour. Jeg så den vist dagligt i næsten en uge lige da jeg fik den på VHS. Jeg genså den så for et par år siden og undrede mig over min entusiasme dengang. Men det er da fin nok underholdning og jeg tror jeg oftere er i humør til sådan en film end andre bedre film. Jeg har fx kun set Memento to gange, selv om det er langt en bedre film.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-karlerminven 20 år siden
Tjaarh.. sidder og keder mig lidt her sååå..
Hvilken film har i set flest gange??
Og bare læg gange set i bio, dvd/vhs og set i tv sammen.. bare hvor mange gange i har set filmen helt færdig flest gange :D
Tror hos mig det er De Utrolige, for satan.. har set den omkring 14 gange (13 gange på dvd og 1 i bio).. alle mine venner skulle også lige se den da jeg havde fået den :P
Ellers har jeg også set Die Hard: WIth a Vengeance et 10-11 gange.. elsker den film og John McLanes uheldige lortedage :D
What is a not-joke?
#2 El vez 20 år siden
Aliens, 10+
Ellers er det kun de færreste film jeg har set mere end 3 gange.
#3 dvjik 20 år siden
#4 filmz-karlerminven 20 år siden
Har også set Pirates of the Caribbean ca. 12 gange, elsker den film, især Capt. Jack Sparrow :D Johnny Depp er for cool og den rolle (helt klart det der går filmen seværdig gang nr. 10, 11 og 12 :)
Nice.. Jurassic Park 20 gange??? Det er vildt, tror jeg har set den 6 gange eller sådan noget.. men meget go film self. :)
What is a not-joke?
#5 filmz-yoshimura 20 år siden
#6 gi-jones 20 år siden
#7 filmz-mr. pink 20 år siden
#8 filmz-cko 20 år siden
Jeg gad ikke tæller efter de første 25... (ja jeg var besat, købte den på tjekkisk!)
Men nu er jeg rask igen... og har ikke set den i lang tid... På den anden side tror jeg jeg ved hvad jeg skal lave i aften nu hehe :)
Ellers må det være Blade runner, Starship Troopers, Avalon eller The Tenant som en 2. plads
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#9 filmz-Bruce 20 år siden
Dog er Ørneborgen nok den som tager prisen. I en periode blev hver bytur afsluttet med Ørneborgen på DVD'en.
#10 lagoni 20 år siden