Det med at kunne film udenad er også en svaghed for mig. De 2 film jeg har set flest gange er Harlins "Cliffhanger" og Burtons "Batman".
Batman så jeg i biografen 3 - 4 gange og er nu på 25+ gange. Cliffhanger, er min ynglings guilty pleasure film og som Davenport skriver, r der ingen der gider se den med mig mere, da jeg konstant skal citere Lithgows klassiske one-liners i den film.
Den der tager stikket er dog nok "Matador". Har nok set den fra ende til anden mindst 6 - 7 gange og smider tit mine ynglings afsnit i. Kan efterhånden også alle de klassiske scener i den serie.
Last of the Mohicans...der hvor der bliver spillet promentory Broken Arraow...bokseringen i starten
Det med stumper stammer fra vores afslutninger i computerklubben, hvor det gik på skift hvem der gav en kasse øl og så var der lige et par scener fra film man skulle starte med hver gang :)
har ikke gjort så meget i at holde styr på det, men det er min antagelse der siger det...hvis jeg må tælle ejede serier med så topper Band of Brothers helt klart min liste, kan bare ikke få nok af den. Jeg er endda begyndt at læse bogen nu (selvfølgelig på engelsk).
I de senere år er det vist kun Moulin Rouge og Chihiro og heksene jeg har set flere gange.
Jeg husker svagt at have set Terminator og Olsen-banden i jylland en del gange, da jeg ikke var så gammel, men jeg tvivler på at jeg har set nogen film mere end 10 gange.
#45 - i din unge alder? I følge din profil er du 19, så du er vel stadig i din unge alder? :-P Jeg er knapt 24 og jeg synes da stadig jeg er der... men det er måske bare mig?! :-)
#41 filmz-Dennis 20 år siden
Batman så jeg i biografen 3 - 4 gange og er nu på 25+ gange.
Cliffhanger, er min ynglings guilty pleasure film og som Davenport skriver, r der ingen der gider se den med mig mere, da jeg konstant skal citere Lithgows klassiske one-liners i den film.
Den der tager stikket er dog nok "Matador". Har nok set den fra ende til anden mindst 6 - 7 gange og smider tit mine ynglings afsnit i. Kan efterhånden også alle de klassiske scener i den serie.
"Så er tungen kommet på bordet igen, Oscar" ;-)
#42 filmz-Daedalos 20 år siden
Fight Club
The Matrix
Groundhog day
Batman
How much does life weigh?
#43 Yoda 20 år siden
Rope
Jaws
Psycho ('60)
Godfather
The Birds
Batman
Hamlet (Zeffirelli)
Romeo & Juliet (Zeffirelli)
Alien
Aliens
#44 cyberzed 20 år siden
Hackers
Black Hawk Down
Film jeg har set stumper af flest gange er:
Last of the Mohicans...der hvor der bliver spillet promentory
Broken Arraow...bokseringen i starten
Det med stumper stammer fra vores afslutninger i computerklubben, hvor det gik på skift hvem der gav en kasse øl og så var der lige et par scener fra film man skulle starte med hver gang :)
har ikke gjort så meget i at holde styr på det, men det er min antagelse der siger det...hvis jeg må tælle ejede serier med så topper Band of Brothers helt klart min liste, kan bare ikke få nok af den. Jeg er endda begyndt at læse bogen nu (selvfølgelig på engelsk).
#45 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#46 filmz-kaotmus 20 år siden
Jeg husker svagt at have set Terminator og Olsen-banden i jylland en del gange, da jeg ikke var så gammel, men jeg tvivler på at jeg har set nogen film mere end 10 gange.
#47 McPeter 20 år siden
#48 elwood 20 år siden
23 år gammel her er det så oldie i din tidsregning, fordi så forstår jeg sku bedre hvorfor jeg får alle de indbydelser til Bridgedeaften 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#49 Yoda 20 år siden
Jeg tror nu nærmere, at Koenig mener, at han trods sin unge alder har formået at se "Det 5. Element" 50+ gange, og ikke dengang han VAR ung.
Men det kan snildt være, at jeg tager fejl.
#50 filmz-bloodrayne 20 år siden